ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про освіту: закон України від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Бойчук М.А. Розвиток професійної компетентно-сті вчителя сільської школи. розвиток соціально-гуманітарної освіти і науки в контексті модерні-зації вітчизняної вищої школи. Матеріали. ii все-української науково-практичної конференції (м. Дніпропетровськ, 26 грудня 2014 р.): У 2-х час-тинах. Дніпропетровськ, 2014. Ч.1. С. 34–38.
Хайруддинов М.А. Мультикультурализм и современные тенденции развития образования в Украине. Інновації та моделі безперервної осві-ти: матеріали Міжнародного кримського педаго-гічного конгресу (Гаспра, АР Крим, 2–3 жовтня 2013 р.). Київ: Інститут обдарованої дитини, 2013. С. 24–36.
Михайлик А.М. Професійні компетентності су-часного
вчителя: порівняльний аналіз українсь-ких та австрійських досліджень. Педагогічні на-уки: теорія, історія, інноваційні технології, 2013. №7(33). С. 14–21.
Кузан К. Модернізація вищої освіти: індивідуалі-зація та міждисциплінарність. Проблеми підго-товки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Умансько-го державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань: Жовтий О.О., 2016. Вип. 14. С. 340–346.
Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного образования. Москва, 2000. 130 С.
Zając, M. shaping the future of learning. some thoughts after the online education global confer-ence in Berlin, 27–29.11.2019. e-mentor, 2019. 5(82): 72–74. URL: HTTPS://DOI.ORG/10.15219/EM82.1447
Михаськова М. Умови формування професійного досвіду музично-педагогічної діяльності майбут-ніх учителів музичного мистецтва. Актуальні питання мистецької педагогіки, 2019. вип. 9. С. 43–47.
Дубасенюк О. Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник про-фесіоналізації педагогічних дій. Етика і естети-ка педагогічної дії: збірник наукових праць. Київ, 2011. Вип. 2. С. 6–13.
Болотов В.А., Сериков В.В. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе. Педагогика, 2003. №10. С. 8–14.
Нінова Т.С. Формування професійної екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету імені Богдана Хмельницького.Серія: Педагогічні науки, 2019. вип. 3. С. 171–177. URL: https://doi.org /10.32651 /2523-2660-2019-3-171-178
Зязюн І. А. Педагогічна майстерність: моногра-фія. Київ: Вища школа, 2004. 422 С.
Dubrovina I., Horash K., Radzivil T. & Oliynyk T. (2019). The Role of Motivation in the Self-education of Future Teachers. e-mentor, 2019. 3(80): 10–17. URL: https://doi.org/10.15219/em80.1418