ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ВИКЛАДАЦЬКОГО ЛІДЕРСТВА СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України ; за заг. ред. В. Г. Кременя. Київ: Педа-гогічна думка, 2016. 448 с.
Поляков Н.В., Савчук В.С. Классический уни-верситет: от идей античності к идеям Болонско-го процесса. Днепропетровск: Изд-во ДНУ, 2007. 596 с.
Палладино Л.Дж. Максимальная концентрация. Как сохранить эффективность в эпоху клипово-го мышления. Москва: МИФ, 2019. 272 с.
Лазорко О. Трансформація підходів до освіти дорослих у сучасних умовах: світові тренди та виклики. Психологічні перспективи. 2019. Вип. 34. С. 94–106.
Trends Shaping Education 2019 / OECD. Paris: OECD Publishing, 2019. 108 p. URL: https://www.oecd-ilibrary.org/education/trends-shaping-education-2019_trends_edu-2019-en (дата звернення 08.05.2020)
Wenner J. A., Campbell T. The Theoretical and Empirical Basis of Teacher Leadership: A Review of the Literature. Review of Educational Research. 2017. 87(1). P. 134–171.
Katzenmeyer M., Moller G. Understanding Teacher Leadership // Teacher Leadership: The «New» Foundations of Teacher Education / Ed. E. Blair. New York: Peter Lang AG. Р. 3–21.
Draper P., Cleaver E., Cooper H., Heath T., Hilton A., Kember M. The Experiences of Innovators in Learning and Teaching. London: Leadership Foun-dation for Higher Education, 2015. 22 р. URL: https://www.advance-he.ac.uk/
Bolden R., Jones S., Davis H., Gentle P. Develop-ing and Sustaining Shared Leadership in Higher Education. London: Leadership Foundation for Higher Education, 2015. 52 р. URL: https://www.advance-he.ac.uk/
Leiserson C.E., McVinney C. (2015). Lifelong learn-ing: Science professors need leadership training. Nature. 2015. 523(7560). Р. 279–281.