УМОВИ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Артебякина О.В. Формирование математической культуры у студентов педагогических вузов: ав-тореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08. Челя-бинск, 1999. 22 с.
Захарова Т.Г. Формирование математической культуры в условиях профессиональной подго-товки студентов ВУЗа: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08. Саратов, 2005. 24 с.
Лодатко Є.О. Математична культура як феномен сучасного інформаційного суспільства. Рідна школа. 2004. № 9 (896). вересень. С. 24–26.
Лодатко Є.О. Математична культура вчителя початкових класів: монографія. Рівне – Слов’янськ: Маторін Б.І., 2011. 324 с.
Мирзоев М.С. Математическая культура учителя информатики. Теоретико-методический аспект: монография. М.: Прометей, 2015. 306 с.
Гончаренко С.У. Український педагогічний слов-ник. Київ: Либідь, 1997. 376 с.
Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. № 540-ІХ. Дата оновлення 30.03.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (дата звернення 10.04.2020).
Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ ст. Київ: Шкільний освіт, 2002. 53 с.
Антоненко М.І., Ігнатенко М.Я. Математичні помилки учнів та їх попередження. Чернігів: ЧДПІ, 1991. 75 с.
Брадис В.М., Минковский В.Л., Харчева А.К. Ошибки в математических рассуждениях. Москва: Учпедгиз, 1959. 176 с.
Гильбух Ю.З. Критериально-ориентированный нормативный тест умственного развития (КОН-ТУР). Под ред. Ю.З. Гильбуха. Киев: Перспекти-ва, 1998. 72 с.
Брунер Дж. Психология познания. Под общ. ред. А.Р. Лурия. Москва: Прогресс, 1977. 412 с.
Васьков Ю.В. Педагогічні теорії, технології, до-свід (дидактичний аспект). Харків: Скорпіон, 2000. 120 с.
Машбиць Ю., Гокунь О., Жалдак М., Комісаров О., Морзе Н. Основи нових інформаційних тех-нологій навчання: посібник для вчителів. Київ: Інститут психології ім. Г.С. Костюка; Інститут змісту і методів навчання, 1997. 260 с.
Пєхота О.М., Кіктенко А.З., Любарська О.М. та ін. Освітні технології: навч.-метод. посіб. За заг. ред. О.М. Пєхоти. Київ: А.С.К., 2001. 256 с.
Захарова І.О. Формування інтелектуальної куль-тури старшокласників засобами математики: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. Луганськ, 1999