СТРУКТУРА ТА МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНАЖЕРУ «ПРАКТИКАНТ» У ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Наталія Сергіївна НЕДОСЄКОВА
http://orcid.org/0000-0003-3862-9771

Анотація

У статті розглянуто структуру електронного тренажеру «Практикант» для студентів спеціальності 015.21 «Професійна освіта (Харчові технології), які проходять виробниче навчання на робочих місцях підприємств харчової галузі. Розкрито актуальність та доцільність використання такого ресурсу, який уможливлює тісний зв'язок між студентами-практикантами та керівниками від виробництва й навчального закладу з метою координації дій відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців харчового профілю.

Крім того надано методику використання тренажеру «Практикант» в умовах виробництва. Розкрито сутність розділів електронного тренажеру, їх використання. На прикладах опрацювання студентами окремих розділів тренажеру показано формування вмінь, які можуть отримати студенти-практиканти харчового профілю, що сприяє формуванню їхньої готовності до майбутньої професійної діяльності

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
НЕДОСЄКОВА, Н. С. (2020). СТРУКТУРА ТА МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНАЖЕРУ «ПРАКТИКАНТ» У ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3843
Розділ
Статті
Біографія автора

Наталія Сергіївна НЕДОСЄКОВА, Навчально-науковий професійно-педагогічний інститут Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут)

кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри Інженерної педагогіки та психології

Посилання

Власенко К.В. Теоретико-методичні засади нав-чання вищої математики майбутніх інженерів-машинобудівників з використанням інформацій-них технологій: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)». Черкаси, 2012. 585 с.

Львов М.С., Співаковський О.В. Концепція викладання дисциплін інформатики в школі й педагогічному вузі. Комп’ютер в школі та сім’ї, 2003. № 3. С.21–25.

Морзе Н.В. Система методичної підготовки майбутніх

вчителів інформатики в педагогічних університетах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 «Теорія та методика навчання». Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003. 52 с.

Родин В.П. Создание электронного учебника: учебное пособие. Ульяновск: УлГТУ, 2003. 30 с.

Скафа О.І., Тутова О.В. Комп’ютерно-орієнтовані уроки в евристичному навчанні математики. Донецьк: Вебер, 2009. 320 с.

Зимина О.В., Кириллов А.И. Рекомендации по созданию электронного учебника. URL: http://www.academiaxxi.ru/mcthpapers/AO_recom_t.html.

Солодовник И.Л. Дидактические условия и тех-нология формирования обобщенных профессио-нальных умений у учащихся профессиональных учебных заведений строительного профиля: ав-тореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 «Об-щая педагогика». СПб., 1996. 24 с.

Коваленко О.Е., Брюханова Н.О., Мельниченко О.О. Концепція професійно-педагогічної підго-товки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. URL: http://library.uipa.kharkov .ua/library/Left_menu/Zbirnuk/10/Концепція/Коваленко.doc

Сергеев И.С. Как организовать проектную дея-тельность учащихся: Практическое пособие для работников общеобразовательных учреждений. М.: Аркти, 2004. 250 с.

Osborn A.F. Applied imagination: principles and procedures of creative thinking. N.Y., 1953. 366 р