ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ВИКЛИКИ НУШ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гладкова В, Панченко А, Панченко Г. Викорис-тання сервісів Google в управлінні закладом се-редньої освіти. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: Електронне наукове фахове видання, 2017. Вип. 3, С. 337–344. URL: https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/100
Гриценко В.Г. Організаційно-педагогічні засади створення і впровадження web-орієнтованої ін-формаційно-аналітичної системи управління уні-верситетом: монографія. Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2016. 362 с.
Носенко Б. Модель використання хмарних сер-вісів Google в управлінні освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти. Науковий вісник Ми-колаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2018. Вип. №2 (61). С. 29–35.
Шамоня В.Г., Шипиленко А.П. Використання ІТ в освіті: аналіз напрацювань наукової лабораторії при кафедрі інформатики СумДПУ ім. А.С. Ма-каренко. Фізико-математична освіта. Науко-вий журнал, 2015. Вип. 3(6). C. 119–130. URL: https://lib.iitta.gov.ua/705461/1/Nosenko%2CBogdan.pdf
Цифрова адженда України – 2020 («Цифровий порядок денний – 2020»). Концептуальні засади. Першочергові сфери, ініціативи, проекти «циф-ровізації» України до 2020 року. 2016. Грудень. 90 с. URL: https://www.rada.gov.ua/uploads/ documents/40009.pdf.
Нова українська школа: порадник для вчителя. Під заг. ред. Н.М. Бібік Київ: Плеяди, 2017. 206 с.
Нова українська школа в умовах викликів су-часності: зб. тез доповідей І Всеукраїнської нау-ково-практичної конференції, 11 квітня 2019 року. За заг. ред. Л.В. Задорожної-Княгницької. Маріуполь: МДУ, 2019. 248 с.
Горбунова Л.И., Субботина Е.А. Использование информационных технологий в процессе обуче-ния. Молодой ученый, 2013. №4. С. 544–547. URL: https://moluch.ru/archive/51/6685/
Інноваційні та інформаційні технології в бізнесі та освіті: матеріали міжвузівського студентсько-го вебінару (Вінниця, 21 жовтня 2015 р.). Відп. ред. Л.Б. Ліщинська. Вінниця: ВТЕІ КНТЕУ, 2015. 59 с.
Карплюк С.О. Особливості цифровізації освіт-нього процесу у вищій школі. Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансфор-маційні процеси і перспективи розвитку: Мате-ріали методологічного семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р. За ред. В. Кременя, О. Ляшенка; укл. А.В. Яцишин, О.М. Соколюк. Київ, 2019. С. 188–197.
Сидоренко В.В. Концептуальні засади Нової української школи: ключові компетентності, цін-нісні орієнтири, освітні результати. Методист, 2018. №5. травень. URL: https://lib.iitta.gov.ua/710778/1/Стаття_Сидоренко_Рубрика%20методист.pdf
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: мето-дологія, теорія, досвід, проблеми: Збірник нау-кових праць. Київ-Вінниця: Планер, 2018. Вип. 51. 465 с.
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: зб. тез доповідей учас-ників всеукраїнського науково-практичного се-мінару (Київ, 28 лютого 2018 р.). За заг. ред. О. Коневщинської, О. Овчарук, Київ: Інститут ін-формаційних технологій і засобів навчання НА-ПН України, 2018. 61 с.