ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНОГО СТУДЕНТА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ярослав Сергійович СЛУЦЬКИЙ
http://orcid.org/0000-0002-5328-7274

Анотація

У статті проаналізовано сутнісні характеристики полікультурної освіти, яка має застосовуватися при сучасних методах адаптаційної підготовки іноземного студента, який взаємодіє з представниками нового культурного середовища. Виявлено, що полікультурна освіта проявляється в особливостях взаємозв'язку особистостей, які є представниками різних мовних, етнічних або національних груп. Розглянуто поняття глобального мислення, що характеризується здатністю іноземного студента практично застосовувати наявні навички соціокультурної і міжособистісної діяльності. На основі аналізу висновків дослідників, надано власне трактування понять «полікультурна освіта» та «технологія полікультурної освіти». Для подальшого дослідження підготовчо-адаптаційної системи для іноземних студентів, проаналізовано п'ять факторів полікультурної освіти, спрямованих на ефективну підготовку особистості до академічної та соціальної діяльності

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
СЛУЦЬКИЙ, Я. С. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНОГО СТУДЕНТА. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3847
Розділ
Статті
Біографія автора

Ярослав Сергійович СЛУЦЬКИЙ, Донбаський державний коледж технологій та управління

кандидат педагогічних наук, завідувач навчально-методичним кабінетом,

Посилання

Большой психологический словарь. Спб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. 672 с.

Безрукова В.С. Основы духовной культуры (эн-циклопедический словарь педагога). Екатерин-бург, 2000. 937 с.

Педагогический терминологический словарь. СПб, 2006. URL: https://rus-pedagogical-dict.slovaronline.com (дата звернення: 23.04.2020).

Адамюк Д.І. Поняття технології: становлення змісту та співвідношення з іншими суміжними поняттями. Право та інноваційне суспільство. 2015. №1(4). С. 34–41.

Давидюк О.М. Технологія як об’єкт господарсь-ко-правового регулювання: дис. … канд. юрид. наук: 12.00.04. Харків, 2009. 222 с.

Lucas A.G. Distinguishing between multicultural and global education: The challenge of conceptual-izing and addressing the two fields. Clearing House, 2010. №83(6). Р. 211–216.

Koppelman K. The great diversity debate: Embrac-ing pluralism in school and society. New York: Teachers College Press, 2011. 208 p.

Banks J.A., Banks C.A.M. Multicultural educa-tion: Issues and perspectives. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc., 2009. 480 p.

Banks J.A. Multicultural education, transformative knowledge and action: Historical and Contemporary Perspectives. New York: Teachers College Press, 1996. 384 p.