ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНОГО СТУДЕНТА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Большой психологический словарь. Спб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. 672 с.
Безрукова В.С. Основы духовной культуры (эн-циклопедический словарь педагога). Екатерин-бург, 2000. 937 с.
Педагогический терминологический словарь. СПб, 2006. URL: https://rus-pedagogical-dict.slovaronline.com (дата звернення: 23.04.2020).
Адамюк Д.І. Поняття технології: становлення змісту та співвідношення з іншими суміжними поняттями. Право та інноваційне суспільство. 2015. №1(4). С. 34–41.
Давидюк О.М. Технологія як об’єкт господарсь-ко-правового регулювання: дис. … канд. юрид. наук: 12.00.04. Харків, 2009. 222 с.
Lucas A.G. Distinguishing between multicultural and global education: The challenge of conceptual-izing and addressing the two fields. Clearing House, 2010. №83(6). Р. 211–216.
Koppelman K. The great diversity debate: Embrac-ing pluralism in school and society. New York: Teachers College Press, 2011. 208 p.
Banks J.A., Banks C.A.M. Multicultural educa-tion: Issues and perspectives. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc., 2009. 480 p.
Banks J.A. Multicultural education, transformative knowledge and action: Historical and Contemporary Perspectives. New York: Teachers College Press, 1996. 384 p.