ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІДЕРЛАНДІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті представлено особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури в Нідерландах. Зазначено, що система підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти Нідерландів зорієнтована на запити закладів загальної середньої освіти. Виявлено освітні траєкторії для майбутніх учителів фізичної культури. Дано перелік професійних компетентностей вчителів фізичної культури. На прикладі школи спортивного навчання в університеті Фонтіс розкрито особливості змісту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Slingerland M., Weeldenburg C., Borghouts L. Physical education teacher education in the Neth-erlands. European Physical Education Teacher Education Practice: Initial, Induction and Profes-sional Development. In A. MacPhail, D. Tannehill, Z. Avsar (Eds.). Meyer & Meyer Sport Ltd, 2019. P. 240–258.
Brouwer B. and other. Human movement and sports in 2028. Een blik in de toekomst van licha-melijke opvoeding/bewegingsonderwijs en sport op school. Postbus, 2011. 80 p.
Biesta G. The future of teacher education: Evi-dence, competence or wisdom? A companion to re-search in teacher education. Springer, Singapore. 2017.
P. 435–453.
Inspectorate of Education, Ministry of Education, Culture and Science. URL: https://english.onder-wijsinspectie.nl/ (date of application 21.04.2020).
KVLO. URL: https://kvloberoepsprofiel.nl/ (date of application: 10.04.2020).
ALO Nederland. 2018. Landelijk Opleidingsprofiel leraar lichamelijke opvoeding eerste grad. URL: https://www.kvlo.nl/over-kvlo/lo-bonus/lo-in-beweging.html (date of application: 15.04.2020).
Fontys university school of sport studies. URL: https://fontys.nl/Studeren/Opleidingen/Leraar-Lichamelijke-Opvoeding-ALO.htm?returnurl= ( date of application: 20.04.2020).
van Merriënboer J.J.G., Clark R.E., de Crook M.B.M. Blueprints for complex learning: The 4C/ID-model. Educational technology research and development. 2002. Vol. 50(2). P. 39–61.
Reijgersberg N. and other. Nulmeting lichamelijke opvoeding in het voortgezet onderwijs: onderzoek naar de organisatie van lichamelijke opvoeding en sport in het voortgezet onderwijs. Utrecht: Mulier Instituut, 2014. 62 s.