ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН (КІНЕЦЬ 50-Х РР. ХХ СТ. – СЕРЕДИНА 80-Х РР. ХХ СТ.)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Байбара Т.Н. Дидактические условия эффекти-вного использования исследовательского метода в обучении младших школьников: дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. Киев: Науч.-исследов. ин-т пед. УССР, 1988. 280 с.
Верзилин Н.М. Проблема классификации мето-дов в преподавании биологии. Известия Акаде-мии педагогических наук РСФСР. Москва,1957. № 87.
С. 3–19.
Королев Ф.Ф. Некоторые проблемы истории советской школы и педагогики. Советская педа-гогика. 1961. № 1. С.74–87.
Панфилова Т.С. Самостоятельные работы в про-цессе овладевания знаний. Советская педагоги-ка. 1960. № 7. С. 36–38.
Райский Б.Ф. Политехнический принцип в учеб-ной работе старших классов одиннадцатилетней школы. Советская педагогика. 1962. № 9. С. 93–97.
Шалаев В.Ф. Актуальные проблемы частных методик. Советская педагогика. 1963. № 5. С. 46–53.
Сахаров Б.А. Творческие самостоятельные ра-боты
учащихся. Советская педагогика. 1964. №10. С. 121–126.
Лернер И.Я., Скаткин М.Н. О методах обучения. Советская педагогика. 1965. №3. С.115–127.
Дулина И.Л. Сравнительная эффективность методов обучения химии в общеобразовательной школе: автореф. дисс. … канд. пед. наук : 13.00.02. Москва: Моск. госуд. пед. ин-т им. В. И. Ленина, 1965. 24 с.
Кудрявцев Т.В. Некоторые психолого-дидактические вопросы проблемного обучения. Советская педагогика. 1967. №.8 С. 61–72.
Скаткин М.Н. Совершенствование процесса обучения. Москва: Педагогика, 1971. 208 с.
Махмутов М.И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории. Москва: Педагогика, 1975. 367 с.
Андрєєв В.И. Общедидактические проблемы методов обучения. Совершенствование методов обучения в современной советской школе: те-зисы к Всесоюз. науч.-практ. конф., г. Ленин-град, 24–27 янв. 1978 г. Ленинград: АПН СССР, 1977. 311 с.
Педагогика школы: учеб. пособие для студ. пед. ин-тов. Под ред. Г. И. Щукиной. Москва: Про-свещение, 1977. 384 с.
Алексюк А.Н. Общие методы обучения в школе. 2-е изд., перераб. и дополн. Киев: Радянська школа, 1981. 206 с.
Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. Москва: Педагогика, 1981. 185с.
Шамова Т.И. Активизация учения школьников. Москва: Педагогика, 1982. 208с.
Педагогика: учеб. пособие для студ. пед. ин-тов. Под ред. Ю. К. Бабанского. Москва: Просвеще-ние, 1983. 608 с.