ФІЛОСОФСЬКІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Юлія Сергіївна КОТЕЛЯНЕЦЬ
http://orcid.org/0000-0003-3932-1824

Анотація

В статті обґрунтовано актуальність формування творчої активності дітей за допомогою фольклору в процесі інтеграції різних видів художньої діяльності в теорії та практиці дошкільного виховання. Розкрито різні підходи до розуміння сутності понять «творчість», «активність» та відображено основні тлумачення цих термінів у філософії, психології та педагогіці.

На основі аналізу досліджень визначені можливості таких видів усної народної творчості, як казки, прислів’я й приказки, загадки в формуванні творчої активності, закладені в їх характері й змісті.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
КОТЕЛЯНЕЦЬ, Ю. С. (2020). ФІЛОСОФСЬКІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3860
Розділ
Статті
Біографія автора

Юлія Сергіївна КОТЕЛЯНЕЦЬ, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

старша викладачка кафедри методик дошкільної та початкової освіти

Посилання

Философский энциклопедический словарь. 2-е изд. М.: Советская энциклопедия, 1989. 840 c.

Краткий психологический словарь. Сост. Л.А.Карпенко; Под общ. ред. А.В.Петровского, М.Г.Ярошевского. М.: Политиздат, 1985. 431 с.

Пономарёв Я.О. Психология творчества и педа-гогика. М., 1976. 304 с.

Крамар П.П. К определению понятия «творчест-во». Вопросы общественных наук. Киев: Наук, думка, 1982. Вып. 50. С. 54–61.

Ермаш Г.Л. Творческая природа искусства. М., 1977. 320 с.

Комарова Т.С. Условия и методика развития детского творчества. М.: Alma mater, 1994. 32 с.

Сухомлинський В.О. Вибрані педагогічні твори в 3-х томах. Т.1. М., 1978.

Ушинский К.Д. Родное слово. Педагогические сочинения в 6-ти томах. Т.2. Москва, Педагоги-ка, 1988.

Запорожец А. В. Психология восприятия сказки ребёнком-дошкольником. Дошкольное воспита-ние. 1948. №9. с. 34–41.