НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про затвердження Державного стандарту базо-вої і повної загальної середньої освіти : Постано-ва КМ України №1392 від 23 листопада 2011 року. URL: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/28030/.
Про затвердження Державного стандарту поча-ткової освіти : Постанова КМ України № 87 від 21 лютого 2018 року. URL: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/59891/.
Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної сере-дньої освіти у 2019/2020 навчальному році : лист МОН України № 1/11-5966 від 01.07.2019 р. URL: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/65024/.
Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 кл. закладів загальної середньої освіти : на-каз Міністерства освіти і науки України №1272 від 08 жовтня 2019 року. URL: https://mon.gov.ua/ua/ npa/pro-zatverdzhennya-tipovih-osvitnih-program-dlya-1-2-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti.
Комлягіна В.Д. Соціалізація особистості на основі реалізації інтегрованих змістових ліній програм з англійської мови. URL: https://www.narodnaosvita. kiev.ua/?page_id=6058
Нова українська школа: основи Стандарту осві-ти. Львів, 2016. 64 с.
Скворцова С.О. Нормативна складова методич-ної компетентності майбутнього вчителя в галузі викладання математики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педа-гогічні науки. 2013. Вип. 110. С. 286–288.
Моїсеєв С.О., Гузар В.М., Шалар О.Г. Концепту-альні засади розвитку предметних компетентно-стей учнів 1-4 класів на уроках фізичної культу-ри в Новій українській школі. Педагогічний аль-манах: збірник наукових праць [КВНЗ «Херсон-ська академія неперервної освіти»]. 2019. Вип.43. С. 45–56.
Методичні рекомендації щодо викладання нав-чальних предметів у закладах загальної серед-ньої освіти у 2019/2020 навчальному році: До-даток до листа МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966. Початкова школа. Учитель почат-кової школи. 2019. № 8 (вкладка). С. 1–12.
Любченко О.М. Наскрізні лінії в освіті та їх реа-лізація на уроках англійської мови. Англійська мова та література. 2018. №24(574). URL: https://gymnasiya2.org.ua/doc/metod.pdf.