РОЗВИТОК ОСОБИСТОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розкрито суть поняття «особистий досвід», під яким розуміються комплекс знань, умінь, навичок, звичок, системи цінностей; обґрунтовано, що феномен проявляється у здатності майбутнього фахівця дошкільної освіти приймати власні адекватні рішення. Визначено критерії та показники розвитку особистого досвіду студента в освітньому процесі ЗВО педагогічного профілю, схарактеризовано його типологію. Представлено авторську модель оптимізації освітнього процесу, визначено принципи, психолого-педагогічні умови, методи і форми актуалізації і збагачення особистого досвіду
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Лактионов А.Н. Координаты индивидуального опыта. Харьков: Бизнес-Информ, 1998. 492 с.
Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни. М.:
Мысль, 1991. 229 с.
Швалб Ю.М. Життєвий досвід як проблема психології
відомості. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія: Психологія, 2010. № 913. вип. 44. С. 178–181.
Шереметьева О.В. Преобразование субъектного опыта студентов как методическая задача подготовки будущих учителей начальных классов. Известия РГПУ имени А.И.Герцена. Серия: Педагогика, Психология, 2008. С. 329–337.
Христофоров С.В. Дефиниция опыта в педагогике: сущностные характеристики. Известия РГПУ им.
А.И.Герцена. Серия «Педагогика», 2006. С. 46-53.
Рубинштейн М.М. Проблема учителя. М.: Моск. акционер. изд-во, 1927. 173 с
Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Шиянов Е.Н. Педагогика: учебник для ВУЗов. 9-е изд. М.: Академия, 2008. 566 с.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психологічний розвиток особистості. Київ: Радянська школа, 1979. 608 с
Кремень В.Г. Якісна освіта: нові вимоги часу.
Педагогічна і психологічна науки в Україні. зб. наук. праць до 15-річчя АПН України у 2 томах. Київ: Педагогічна думка, 2007. Т.1. Теорія та історія педагогіки. С. 3–24.
Сериков В.В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем. М.: Логос, 1999. 272 с.
Закревский В.Э. Индивидуальный опыт – междисциплинарный поход. Время культуры и опыт личности. Одесса: Одесский облисполком, 1995.
–11 серпня. С. 94–96.