ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Медвідь М.М., Тробюк В.І. Черніченко І.Ю., Д’яченко О.А., Хомякова В.І. Методика розвитку системи внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти, особливості здійснення її процедур та заходів у вищому військовому навчальному закладі. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки», 2020. Випуск № 3. С. 226–235.
Єсіпова О.О. Особливості навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Мир науки и инноваций, 2015. Том 6. С. 51–55.
Єсіпова О.О. Емпіричне дослідження особливостей навчальної діяльності майбутніх інженерівпедагогів комп’ютерного профілю в процесі вивчення педагогічних дисциплін. Молодь і ринок, 2015. № 4 (123). С. 135–139.
Єсіпова О.О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Освітологічний дискурс. 2019. № 3–4 (26–27). С. 121–129.
Медвідь М.М., Павлов Я.В., Медвідь Ю.І., Тробюк Н.Ю., Дем᾽ янишин В.М., Александрова О.О. Шляхи формування та розвитку готовності офіцерів до управління їх підрозділами в умовах сумісного виконання завдань з підрозділами країн-партнерів України. Вісник Черкаського університету. Серія
«Педагогічні науки». 2018. Випуск № 14. С. 45–52
Медвідь Ю.І., Водчиць О.Г., Медвідь М.М. Результати дослідження стану готовності майбутніх офіцерів запасу до службово-бойової діяльності. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер.: Педагогічні науки. 2018. Вип. 1. С. 184–192.
Сергиенко Т.Н., Медвидь М.М., Рютин В.В.. Модель социально-педагогической профилактики дезадаптации курсантов младших курсов высших военных учебных заведений и анализ результатов эксперимента по ее внедрению. Wschonioeuropejskie Czasopismo Naukowe [Східноєвропейський науковий журнал].2018. № 3 (31). С. 29–
Єсіпова О.О. Педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Молодь і ринок. 2018. № 5 (160). С. 120–124.
Новиков Д. А. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи): учеб. пособие. Москва: МЗ-Пресс, 2004. 67 с.
Кушнер Ю. З. Методология и методы педагогического исследования: учеб.-метод. пособие. Могилев, 2001. 66 с.
Реан А. А., Бодровская Н. В. Педагогика: учебник.
Санкт-Петербург, 2000. с. 304.
Ильин Е. П. Мотивация и мотивы: учебник. СанктПетербург, 2002. с. 512.
Комп’ютерна програма «Статистика в педагогіці» URL: http://www.mtas.ru/uploads/stat.zip (дата звернення: 01.10.2020)