ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ WEB-РЕСУРСІВ: КОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Антонченко М.О. Інформаційно-цифрова компе- тенція педагога. Створення інформаційно- освітнього середовища сучасного закладу освіти України: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 15 бер. 2019 р.). Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2019. С. 5–8.
Благов М.Б. Формирование готовности студентов к использованию информационных технологий в педагогической деятельности: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. Саратов, 2004. 155 с.
Данилова О.В. Подготовка студентов педагогичес- кого вуза к разработке электронных образователь- ных ресурсов: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08. Чебоксары, 2010. 180 с.
Дущенко О.С. Формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет- технологій у професійній діяльності: дис. канд. пед. наук: 13.00.04. Ізмаїл, 2019. 296 с.
Ляш А.А. Методика обучения будущих учителей информатики использованию информационно- образовательных систем в профессиональной дея- тельности: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. Мур- манск, 2015. 248 с.
Мазур Н.П. Сформованість когнітивного компоне- нту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профіль- ної школи. Освітологічний дискурс 2014. № 2. С. 128–140.
Ниматулаев М.М. Подготовка учителей к использо- ванию web-технологий для самостоятельного по- вышения квалификации: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02; 13.00.08. Москва, 2012. 404 с.
Пономарьова Н.О. Готовність вчителя інформати- ки до профорієнтаційної роботи на ІТ- спеціальності як педагогічна проблема. Інформа- ційні технології і засоби навчання. 2017. Т. 59, № 3. С. 168–178.
Постова С.А. Підготовка майбутніх учителів інфо- рматики до розвитку творчого мислення старшок- ласників у позанавчальній діяльності: дис. канд.пе д. наук: 13.00.04. Житомир, 2018. 159 с.
Смирнова І.М. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів техно- логій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04;13.00.02. Київ, 2018. 709 с.
Шроль Т.С. Формування ІКТ-компетентності май- бутніх учителів математики: дис. … канд. пед. на- ук: 13.00.04. Київ, 2017. 354 с.
Сластенин В.А., Исаев И.Ф., Мищенко А.И., Шия- нов Е.Н. Педагогика. 3-е изд. Москва: Школа- Пресс, 2000. 512 с.
Сластенин В.А., Чижакова Г.И. Введение в педагогическую аксиологию. Москва: Академия, 2003. 192 с.