АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У роботі обґрунтовано можливості викори- стання інформаційно-комунікаційних техноло- гій у вивченні природничо-математичних дис- циплін у процесі підготовки молодших спеціалі- стів технічного профілю. Розглянуто ефектив- ність упровадження засобів сучасних ІКТ, зок- рема мультимедіа технологій у процесі вивчен- ня математичних дисциплін, що сприяє уріз- номанітненню способів оперування об’єктами вивчення, а також унаочненню навчальної ін- формації. Використання мультимедіа технологій дозволяє значною мірою підвищити мотива- цію навчання та пізнавальну активність, удо- сконалити професійний рівень майбутніх мо- лодших спеціалістів, застосовувати новітні інформаційні ресурси у професійній діяльності
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Жалдак, М.І., Вітюк О.В. Комп’ютер на уроках геометрії: посібник для вчителів. Київ: ДІНІТ, 2004. 168 с.
Морзе Н.В. Методика навчання інформатики: Навч. посіб.: у 4 ч. За ред. акад. М.І. Жалдака. К.: Навчальна книга, 2003. C. 13-26.
Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы: учеб- но-методическое пособие. Москва: Высшая школа, 1980. 368 с.
Жалдак М.І., Вітюк О.В. Комп’ютер на уроках математики: Посібник для вчителів. Київ: Техніка, 1997. 304 с.
Дьяконов В.П. Энциклопедия компьютерной алгебры: Москва: ДМК Пресс, 2009. 1267 с.
Клочко, В.І. Застосування нових інформаційних технологій навчання при вивченні курсу вищої математики у технічному вузі: Навчально- методичний посібник. Вінниця: ВДТУ. 1997
Коваль Л.В., Скворцова С.О. Методика навчання математики: теорія і практика. Харків: Принт- Лідер, 2011. 414 с.
Морзе Н.В., Ігнатенко О.В. Методичні особливості вебінарів, як інноваційної технології навчання. Інформаційні технології в освіті: зб. наук. пр. Херсон: ХДУ, 2010. Вип. 5. С. 31-39.
Триус Ю.В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у ВНЗ: проблеми, стан і перспективи. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2: Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання, 2010. №.9. С. 20–34.
Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. № 540-ІХ. Дата оновлення 30.03.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (да- та звернення 10.04.2020).