USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE PROFESSIONAL LANGUAGE TRAINING OF FUTURE NAVIGATORS
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Москаленко О.І. Гуманітарна підготовка майбутніх фахівців авіаційної галузі із використанням інно- ваційних технологій. Вісник Черкаського націона- льного університету (серія Педагогічні науки), 2020. № 3. С. 235–240.
Moskalenko O., Didenko O. A computer tool for training pilots’ listening skills in Aviation English In- formation Technologies and Learning Tools, 2018. Vol 67, № 5. Pp. 187–198.
Білявець С.Я., Діденко О.В., Купрієнко Д.А., Мос- каленко О.І., Сичевський Ю.О. Застосування ін- формаційно-комунікаційних технологій у підгото- вці майбутніх офіцерів-прикордонників до іден- тифікації транспортних засобів та осіб. Information Technologies and Learning Tools, 2019. Vol 70, № 2. Pp. 86–103.
Герасимчук Т.В. Формування професійної іншомо- вної компетентності майбутніх інженерів автомо- більно-дорожньої галузі з використанням інфор- маційних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Херсон: Херсонський державний універ- ситет, 2015. 227 с.
Герганов Л.Д. Теоретичні і методичні засади про- фесійної підготовки кваліфікованих робітників морського профілю на виробництві: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ: Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно- технічної освіти, 2016. 485 с.
Международная конвенция о подготовке и дипло- мировании моряков и несении вахты 1978 г. (ПДМНВ-78) с поправками (консолидированный текст) / International Convention Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafar- ers, 1978 (STCW-78), as amended (consolidated text). Санкт-Петербург: ЦНИИМФ, 2010. 806 с.
Model Course 3.17. Maritime English, 2015 Edition, International Maritime Organization. International Maritime Organization. London, 2015. 228 p.
Model Course 1.39. Leadership and Teamwork. Lon- don: International Maritime Organization (IMO), 2014. 49 p.
Model Course 1.21. Personal Safety and Social Re- sponsibility. London: International Maritime Organi- zation (IMO), 2000. 64 p.
Москаленко О.І. Теоретичні і методичні засади підготовки курсантів вищих льотних навчальних закладів до професійної комунікації в особливих умовах : дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Хмель- ницький: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2017. 590 с.
Фандей В.А. Смешанное обучение: современное состояние и классификация моделей смешанного обучения. Информатизация образования и науки, 2011. № 4 (12). С. 115–125.