NATIVE ENGLISH SPEAKING TEACHERS IN ELT ABROAD FROM THE POINT OF VIEW OF LANGUAGE LEARNING STUDENT
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Andreou, G. & Galantomos, I. (2009). The Native Speaker Ideal in Foreign Language Teaching. Elec- tronic Journal of Foreign Language Teaching, 6(2), 200–208.
Lee, J.J. (2005). The Native Speaker: An Achievable Model? Asian EFL Journal, 7, 152–163.
Merino, I.G. (1997). Native English-Speaking Teach- ers versus Non-Native English-Speaking Teachers. Revista Alicantina de Estudios Ingleses, 10, 69–79.
Bastug, H., Karakuzu, M., Akdogan, M. (2010). Effec- tiveness of teaching English in a foreign country by a non-native speaker English teacher (NNEST). 2nd In- ternational Symposium on Sustainable Development, June 8–9, 2010, Sarajevo, 32–34.
Ma, L.P.F. (2012). Advantages and Disadvantages of native and non-native English speaking teachers: student perceptions in Hong Kong. TESOL Quarterly, 46(2), 280–305.
Rao, Z. (2010). Chinese students' perceptions of native English-speaking teachers in EFL teaching. Journal of Multilingual and Multicultural Development, 31(1), 55–68.
Braine, G. (1998). NNS and invisible barriers in ELT.
TESOL Matters, 8(1), 14.
Cook, V. (1999). Going beyond the native speaker in language teaching. TESOL Quarterly, 33(2), 185–209.
Braine, G. (2010). Nonnative speaker English teach- ers: Research, pedagogy, and professional growth. New York, NY: Routledge.
Holliday, A. (2006). Native-speakerism. ELT Journal, 60(4), 385–387.
Cook, V. (2016). Where is the native speaker now?
TESOL Quarterly, 50(1), 186–189.
Barratt, L. & Kontra, E. H. (2000). Native English speaking teachers in other than their own. TESOL Journal, 9(3), 19–23.
Lurda, E. (2004). Non-native speaker teachers and English as an international language. International Journal of Applied Linguistics, 14(3), 314–323.
Reves, T. & Medgyes, P. (1994). The non-native speaking EFL/ESL teacher's self-image: an interna- tional survey. System, 22(3), 353–367.
Medgyes, P. (1992). Native or Non-native: Who's Worth More? ELT Journal, 46(4), 340–349