МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕСПЕЦІАЛЬНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ЗВО
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Власова Є.Г. Ігри у навчанні іноземних мов: інформаційно-бібліографічний список. Житомир, 2015. 8 с.
Цимбал C.В. Рольова гра на заняттях англійської мови як елемент комунікативного підходу до вивчення іноземної мови. Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. 2015. Вип. № 2. Ч. 2. С. 41–48.
Rahayu P. Role play strategy in teaching speaking. Jurnal Ilmiah Edu Research. 2015. Vol. №4. No.1. Juni. P. 61–70.
Alabsi Thuraya A. The Effectiveness of Role Play Strategy in Teaching Vocabulary. Theory and Practice in Language Studies. 2016. Vol. № 6, No. 2. Febru- ary. P. 227–234.
Преподавание иностранных языков в поликультурном мире: традиции, инновации, перспективы: материалы международной научно-практической онлайн-конференции. Минск: Белорусский государственный педагогический университет имени Максима Танка, 2020. 284 с.
Сучасні методики навчання іноземних мов і перекладу в Україні та за її межами: тези І Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції. Переяслав: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. 2019. 284 с.
Інноваційна педагогіка. Науковий журнал: наукове видання. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій: 2020. Вип. № 21. Том 3. 234 с.
Актуальные вопросы современной педагогики: материалы IV международной научной конференции. Уфа: Лайм, 2013. 238 с.
Стрекалова И.В. Роль инновационных методов обучения в языковой подготовке будущих специа- листов. Pedagogical Journal, 2019. Vol. № 9. С. 371– 377.
Чудайкина Г.М., Логинова Н.Ю., Костоварова В.В. Ролевые игры в обучении иностранным языкам: теория и практика. Вестник Ассоциации вузов туризма и сервиса. Москва: Российский государственный университет туризма и сервиса, 2017. Т. 11. № 4. С. 82–92.
Международный научно-исследовательский журнал. Екатеринбург: 2020. № 6 (96). Часть 3. Июнь.
с. (Електронна сторінка видання: https://research-journal.org/indexing/)
Rahman A. The Effect of Role-Play and Simulation Approach on Enhancing ESL Oral Communication Skills. International Journal of Research in English Education (UREE). 2018. October 26th. P. 63–71.
Англійська мова для повсякденного спілкування: підручник. Вид. 2-ге, переробл. і допов. За ред. В.К. Шпака. Київ: Вища школа, 2000. 302 с.