КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про вищу освіту: Закон України від 2017 р. № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/2145-19 (дата звернення: 10.09.2020).
Методичні рекомендації для експертів Національного агентства щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми. URL: https://cutt.ly/mgTFbOk (дата звернення: 10.09.2020).
Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 року № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/1556-18 (дата звернення: 13.09.2020).
Захарченко В.М., Луговий В.І., Рашкевич Ю.М., Таланова Ж.В. Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації. Київ: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. 120 с.
Безман А., Кавценюк М., Куделя М., Жерьобкіна Т., Стадний Є. Вибір без вибору: моніторинг вибіркових курсів у державних вишах. CEDOS: аналітичний центр, 2015. URL: https://www.cedos.org.ua/uk/articles/vybir-bez- vyboru-monitorynh-vybirkovykh-kursiv-u- derzhavnykh-vyshakh (дата звернення: 10.10.2020).
Рашкевич Ю.М. Освітні програми: побудова, опис, визнання. URL: https://cutt.ly/GgTJsTd (дата звернення: 13.09.2020).
Рашкевич Ю.М. Моделі реалізації принципу вибірковості. Нові стандарти вищої освіти. URL: https://www.facebook.com/groups/1512059079026 893/permalink/2612609988971791/ (дата звер- нення: 16.09.2020).
Шепелев А.И. Образовательные программы Liberal Arts: современные тенденции и перспективы раз- вития. Вестник Бурятского государственного университета. Образование. Личность. Общество, 2018. Вып. 2. С. 39–42.
Довідник користувача ЄКТС 2015. URL: http://tnpu.edu.ua/include/ДОВІДНИК%20EKTS2. pdf (дата звернення: 15.09.2020).
Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 168 с.