КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бекирова, А.Р. Проблема формування професійної суб’єктності майбутніх учителів початкових класів: аксіологічний аспект. Нові технології навчання: наук.-метод. збірник, 2016. Вип. 89. Ч. 1. С. 81–87.
Безпалько О. Формування готовності студентів педвузу до проектування організації виховної діяльності: дис…канд. пед. наук: спец. 13.00.01. Київ, 1998. 190 с.
Мартинчук О.В. Підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. URL: http://www.psyh.kiev.ua
Соловей Т., Чайковський М. Змістові компоненти професійної компетентності соціального працівника інклюзивного закладу освіти. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». Хмельницький, 2013. №1(7). С. 220–224.
Чайковський М. Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб´єктів навчально-виховного процесу. Педагогіка і психологія професійної освіти, 2012. №2. С. 15–21.
Оралканова И.А. Формирование готовности учителей начальных классов к работе в условиях инклюзивного образования: дис… д-ра философии, спец.: 6D010300. Алматы, 2014. 163 с.
Шевців З.М. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу: монографія. Київ: ЦУЛ, 2017. 384 с.
Підласий І.П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів. Київ: Україна, 1998. 343 с.
Кыверялг А. Методы исследования в профессиональной педагогике. Таллин: Валгус, 1980. 334 с.
Мартиненко С. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи: навчально-методичний посібник. Київ: Сім кольорів, 2010. 262 с.