УПРАВЛІНСЬКА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Авер’янов В.Б. Система органів виконавчої влади: проблеми реформування у світлі конституційних вимог. Право України, 2003. № 9. С. 24–30.
Атаманчук Т.В. Теория государственного управления. М., 1997. 316 с.
Гаєвський Б.А. Основи науки управління. Київ: МАУП, 1997. 112 с.
Дубенко С.Д. Державна служба і державні службовці в Україні. Київ: Ін Юре, 2003. 244 с.
Луговий В. Державне управління як галузь професійної діяльності, академічної підготовки, наукових досліджень. Вісник УАДУ при Президентові України, 1999. № 3-4. С. 108–134.
Карамушка Л.М. Психологія управління закладами середньої освіти. Київ: Ніка-Центр, 2000. 332 с.
Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект): автореф. дис. … д-ра психол. наук. Київ, 2001. 36 с.
Крижко В.В. Менеджмент в освіті. Київ, 1998. 192 с.
Приходько Н.И. Управление школой-гимназией: наука и искусство. Запорожье: ЗДУ, 1995. – 61 с.
Селіверстова Н.І. Підготовка менеджерів в альтернативній вищій школі: теоретико-методичний аспект. Запоріжжя: Поліграф, 1999. 159 с.
Абульханова-Славская К. А. Деятельность и психология личности. М.: Наука, 1980. 335 с.
Ананьев Б.Г. Психология и проблемы человекознания. М.: ИПП; Воронеж: МОДЭК, 1996. 384 с.
Асмолов А.Г. Деятельность и установка. М.: МГУ им. М. В. Ломоносова, 1979. 150 с.
Асмолов А.Г. Личность как предмет психологического исследования. М.: Издательство Московского университета, 1984. 105 с.
Яресько К.В. Управління навчально-творчою діяльністю школярів в умовах інформатизації освіти: дис.. … канд.. пед.. наук: 13.00.01. Київ, 1999. 211 с.
Афанасьев В.Г. Человек: общество, управление, информация: Опыт системного подхода. М.: URSS. 2013. 208 с.
Балыхин Г.А. Управление развитием образования: организационно-экономический аспект. М.: Экономика, 2003. 428 с.
Бинкин Б.А. Эффективность управления: наука и практика. М.: Наука, 1982. 144 с.
Рогова Т.В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом школи. Харків: Нове слово, 2006. 300 с.
Набока Б.С. Архітектоніка управлінської культури директора школи в констексті соціальноекономічних вимог. Управління школою, 2011. № 22–24. С. 15–19.
Березняк Е.С. Важнейшее звено управления школой. Киев: Радянська школа, 1981. 181 с.
Бодалев А.А. Психологические трудности общения и их преодоление. Педагогика, 1992. № 5–6. С. 65–70.
Ярковой О.М. Педагогічні засади розвитку управлінської культури державних службовців в умовах післядіпломної освіти: дис. … канд. пед. наук: 13.00.05 – соціальна педагогіка. Запоріжжя, 2001. 281 с.