РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ ДО ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бєлікова Н.О. Підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров'язбережувальної діяльності: теорія та методика: монографія. Київ: Козарі, 2012.
Волошко Л.Б. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в процесі медико-біологічної підготовки. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 2005. № 24. С. 42–44.
Лянной Ю.О. Професійна підготовка магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах України. Science and Education a New Dimension: pedagogy and psychology, 2015. № 111(29). 57. С. 39–42.
Сущенко Л.П. Розвиток здібностей майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в процесі фахової підготовки. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. 2015. № 3(31). С. 52-55.
Хоменко В.П. Природничо-наукова підготовка фахівця фізичної культури: монографія. Полтава: ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2012.
Чопик Т.В. Розвиток професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у процесі фахової підготовки: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький, 2014.
Чорноштан А.Г. Професійна підготовка майбутнього вчителя фізичного виховання на основі модульно-рейтингової технології навчання: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Луганськ, 2002.
De Meyer J., Soenens B., Aelterman N., De Bourdeaudhuij I., Haerens L. The different faces of controlling teaching: implications of a distinction between externally and internally controlling teaching for students’ motivation in physical education. Physical Education and Sport Pedagogy, 2016. № 21(6). Р. 632–652.
Garrett R., Wrench A. Physical experiences: Primary student teachers’ conceptions of sport and physical education. Physical Education and Sport Pedagogy, 2007. № 12(1). Р. 23–42.
Hardman K. Curriculum Development Model : Physical Education. In: Petry Froberg K, Madella A, editors. AEHESIS: Report of the Third Year. Institute of European Sport Development & Leisure Studies, German Sport University. Cologne; 2006. Р. 201– 238.