ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ НА ОСНОВІ СЕРВІСІВ GOOGLE
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Описано способи використання основних інформаційно-комунікаційних технологій, на основі сервісів Google, у навчанні математики, обґрунтовано необхідність використання даних технологій на уроках та позашкільній діяльності з математики.
Досліджено вплив використання інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальну та навчальну діяльність учнів. Подано методичні рекомендації для вчителя щодо застосування інформаційно-комуніка-ційних технологій у викладанні математики.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів (початок вивчення на поглибленому рівні з 8 класу) загальноосвітніх навчальних закладів (Профільний рівень) URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/matematika-profilnijrivenfinal.docx (дата звернення: 08.10.2020).
Навчальна програма з математики (Алгебра і початки аналізу та геометрія) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) URL: https://mon.gov.ua/storage/app/medi a/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/20182019/matematika.-riven-standartu.docx (дата звернення: 08.10.2020).
Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (профільний рівень). URL: https://mon.gov.ua/sto rage/app/media/zagalna%20serednya/programy-
-11-klas/2018-2019/matematika-pogliblrivenfinal.docx (дата звернення: 08.10.2020).
Інформатика навчальна програма вибірковообов’язкового предмету для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту) URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media
/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/20182019/informatika-standart-10-11.docx (дата звернення: 08.10.2020).
Войтович Н.В., Найдьонова А.В. Використання хмарних В54 технологій Google та сервісів web 2.0 в освітньому процесі. Методичні рекомендації. Дніпро: Дніпровський центр ПТОТС, 2017. 113 с.
Сойчук Р.В. Інформаційно-комунікаційні технології у виховному процесі та сучасне підростаюче покоління: погляд на проблему. Інноватика у вихованні, 2016. Вип. 4. С. 220–230.
Сейдаметова З.С., Сейтвелиева С.Н. Облачные сервисы в образовании. Информационные технологии в образовании, 2011. № 9. С. 105–111.
Каштан Н.Б. Використання хмарних технологій в освітньому процесі сучасного навчального закладу. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016. Вип. 13(2). С. 135–137.
Кадемія М.Ю., Шахіна І.Ю. Інформаційнокомунікаційні технології в навчальному процесі: навчальний посібник. Вінниця: Планер, 2011. 220 с.