СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ НАВИЧОК В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У рецензованій монографії представлено наукові засади формування обчислювальних навичок в учнів початкової школи. Досліджено дидактичну, психологічну та нейрофізіологічну специфіку опанування учнями умінь і навичок простих і ускладнених обчислень.
Спроектовано методичну систему формування обчислювальних навичок, теоретичним підґрунтям якої є теорія діяльності, нейрофізіологічні особливості нейронного та функціонального розвитку мозку молодших школярів, нейрофізіологічні засади обчислювальної діяльності та методика відновлювального навчання О. Лурії у випадку відхилень від нормального перебігу процесу засвоєння обчислювальних умінь/навичок учнями 1–4 класів
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Скворцова С.О. Методична система навчання розв’язування сюжетних задач учнів початкових класів: монографія. Одеса: Астропринт, 2006. 696 с.
Skvortsova S., Romanyshyn, R. The Computational Activity of Younger Students: Neuropsychological Approach. Universal Journal of Educational Research, 2019. 7(12). 2817–2829. DOI: 10.13189/ujer.2019.071232.
Коваль Л.В., Скворцова С.О. Методика навчання математики: теорія і практика: Підручник для студентів за спеціальністю 6.010100 «Початкове навчання», освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» [2-ге вид., допов. і переробл.]. Харків: Принт-Лідер, 2011. 414 с.
Скворцова С.О., Онопрієнко О.В. Нова українська школа: методика навчання математики у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: навч.метод. посіб. Харків: Вид-во «Ранок», 2019. 352 с.
Скворцова С.О., Онопрієнко О.В. Урокдослідження з математики у початковій школі. Початкова школа. 2015. № 12. С. 13–17.
Скворцова С.О., Оноппрієнко О.В. Математичні матеріали для організації навчальних досліджень. Міні-кейс для 1 класу. Харків : Вид-во «Ранок», 2018. 10 арк.
Онопрієнко О., Листопад Н., Скворцова С. Компетентнісний підхід до навчання математики. Київ: Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2014. 128 с.
Бібік Н.М., Вашуленко М.С., Мартиненко В.О. та ін. Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи: монографія. Київ: Педагогічна думка, 2014. 346 с.