ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Обґрунтовано доцільність використання теоретико-методологічних підходів до управління розвитком системи підготовки педагогічних кадрів у закладах вищої освіти:системного, стратегічного й маркетингового.
Доведено, що зазначені підходи до управління розвитком системи підготовки педагогічних кадрів у закладах вищої освіти мають здійснюватися на різних рівнях (міжнародному, державному, університетському, кафедральному) із застосуванням інноваційних технологій, форм, методів та засобів, які сприятимуть ефективності даного управління; сприяти інформаційному забезпеченню всіх суб’єктів освітнього процесу, налаштовувати на взаємозв’язок усі підсистеми, враховувати часовий період управління (управлінський цикл) тощо.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Олійник В.В. Теоретико-методологічні засади управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти: автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.01. Київ: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2004. 45 с.
Харківська А.А. Системний підхід та інновації в сучасній педагогічній науці. Міжнародний науковий вісник: зб. наук. ст. за матеріалами ХХVІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Ужгород–Будапешт, 26–29 листопада 2013 року. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. Вип. 8 (27). С. 31–35.
Акофф Р.Л. Планирование будущого корпорации. М.: Прогресс, 1985. 417с.
Кустовська О.В. Методологія системного підходу та наукових досліджень: курс лекцій. Тернопіль: Економічна думка, 2005. 124 с.
Xpикoв Є.М. Упpaвлiння навчальним зaклaдoм: навч. посіб. Київ: Знaння, 2006. 365 c.
Гур`янов А.Б., ГришкоО.А. Системний підхід до стратегічного управління підприємством. Економіка підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості, 2011. № 34. С. 274–277.
Кравченя А. Теоретичний аналіз моделі процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки, 2014. № 25(318). С. 71–77.
Єфімова О. Системний підхід – основа управління діяльністю підприємств. Персонал, 2007. №2. С. 67–72.
Лавренчук А. Стратегічні орієнтири розвитку післядипломної освіти в Україні. Нова педагогічна думка, 2014. №. 2. С. 145–149.
Стратегічний підхід до маркетингу. URL: https://kmbs.ua/event/strategichniy-pidhid-do-marketingu.
Чапрак Е. Стратегическое планирование как средство формирования качества образования в педагогическом колледже: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08. Н. Новгород, 2007. 185 с
Завідна Л.Д. Моделювання стратегії розвитку підприємства готельного господарства на основі Balanced Scorecard. Причорноморські економічні студії, 2016. Вип. 11. С. 135–139.
Івко Н. Маркетинговий підхід в управлінні сучасними навчальними закладами. URL:http://novyn.kpi.ua/2005-2/02_Ivko.pdf.
Економічний словник [Г.В. Осовська, О.О. Юшкевич, Й.С. Завадський]. Київ: Кондор, 2009. 358 с.