SOFT SKILLS ТА ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ЙОГО УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
На підґрунті раніше опублікованих матеріалів і за результатами проведених теоретичного й емпіричного досліджень уточнено якісні характеристики освітніх менеджерів, які безпосередньо впливають на ефективність управління закладом освіти і слугують основою для формування та розвитку управлінської культури керівника в процесі його професійної підготовки та практичної діяльності
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Тейлор Ф. Научная организация труда. Файоль А., Эмерсон Т., Тейлор Ф., Форд Г. Управленне это наука и искусство / сост. Г.Л. Подвойский. М.: Ре- спублика, 1992. C. 224–305.
Кузнецова Н.В. История менеджмента. Владивос- ток: Изд.-во Дальневосточного ун-та, 2004. 199 c.
Файоль А. Общее и промышленное управление. Файоль А., Эмерсон Т., Тейлор Ф., Форд Г. Управленне это наука и искусство / сост. Г.Л. Под- войский. М.: Республика, 1992. 9–84 с.
Адаир Дж. Джон Адаир о менеджменте и лидерстве / под ред. Н. Томаса. М.: Эксмо, 2007. 208 с.
Канджеми Дж.П. Что представляет собой успешно действующий руководитель? Психология современного лидерства: американские исследования. М.: Когито- Центр, 2007. С. 197–211.
Канджеми Дж.П., Миллер Р., Холлопетер Т. Когда лидерство терпит неудачу: уроки, извлеченные из опыта 1990-х годов, и направления развития в третьем тысячелетии. Психология современного лидерсва: американские исследования. М.: Когито- Центр, 2007. С. 197-211.
Карпов А.В. Способности к управленческой деятельности. Психология управления: хрестоматия / ред.-сост. Д. Я. Райгородский. Самара: Изд. дом «Бахрах – М», 2006. С. 240–261.
Маничев С.А. Психологический отбор менеджеров. Психология управления: хрестоматия / ред.-сост. Д. Я. Райгородский. Самара: Изд. дом «Бахрах – М», 2006. С. 282–341.
Дружинин В.Н. Психология общих способностей. 3-е изд. СПб.: Питер, 2007. 386 с.
Професійний стандарт «Керівник (директор) за- кладу дошкільної освіти». URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/profesijnij-standart- kerivnik-direktor-zakladu-doshkilnoyi-osviti
Професійний стандарт «Керівник (директор) за- кладу загальної середньої освіти». URL: https:// mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/09/22/Nakaz-568-zatverdzh.standartu.keriv.22.09.pdf