СТРУКТУРА ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Проаналізовано структуру лідерської компетентності та визначено структуру лідерських якостей майбутнього педагога вищої школи, яка включає такі компоненти, як мотиваційно-особистісні, емоційно-інтелектуальні, організаційно-управлінські, соціально-комунікативні якості.
Перспективи подальших досліджень полягають у розробці педагогічних умов формування лідерських якостей майбутнього педагога вищої школи.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Romanovskіy O., Reznik S., Chebakova Yu. Teacher Leadership at Technical University. Advanced Educa- tion, 2019. № 13. Р. 63–69.
Рогов Е.И. Психология группы. М.: ВЛАДОС, 2007. 430 с.
Семченко Н.О. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх учителів у позаауди- торній діяльності: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04. Харків, 2005. 20 с.
Мараховська Н.В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх учителів у процесі навчання дисциплін гуманітарного циклу: дис. ...канд. пед. наук: 13.00.04. Харків, 2009. URL: https://nrat.ukrintei.ua/searchdoc/0409U002200
Семченко Н.О. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх учителів у позаауди- торній діяльності: дис. канд. пед. наук. Харків, 2005. URL: https://nrat.ukrintei.ua/searchdoc/ 0405U004505
Мороз В.П. Організаційно-педагогічні умови фор- мування лідерських якостей студентів вищих на- вчальних закладів у процесі діяльності органів студентського самоврядування: дис. канд. пед.
наук: 13.00.07. Старобільськ, 2015. URL: https://nrat.ukrintei.ua/searchdoc/0415U006888
Сопівник Р.В. Теоретичні і методичні засади фор- мування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі: автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.07. Луганськ, 2013. 40 с.
Ягоднікова В.В. Формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому виховному процесі загальноосвітньої школи: авто- реф. дис. канд. пед. наук. Луганськ, 2006. 20 с.
Головешко Б.Р. Педагогічні умови формування лі- дерських якостей у майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту у вищих навчальних за- кладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця, 2017. 20 с.
Бабкова-Пилипенко Н.П. Формування лідерських якостей майбутніх економістів у процесі професійної підготовки: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04. Ялта, 2011. 20 с.
Карманенко В.В. Педагогічні умови формування лідерських якостей у студентів економічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук:13.00.07. Умань, 2019. 20 с.