РІВНІ НАСТУПНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Проаналізовано підходи до визначення наступності для різних рівнів освіти, освітніх компонентів освітніх програм, тем. Окреслено для кожного з рівнів можливості реалізації принципу наступності та наведено приклади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Чичук В.М. Напрями використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителя початкових класів у вищих навчальних закладах України. Наука і освіта, 2014. №3. С. 195–198.
Руденко Л.А., Литвин А.В. Принцип наступності в професійній освіті: історикопедагогічна ретроспектива. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр., 2004. №6. С. 135–142.
Танська В.В. Підготовка майбутнього педагога до реалізації принципу наступності у викладанні природничих дисциплін загальноосвітньої школи. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи: збірник наукових праць / за заг. редакцією В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун. Житомир: Н.М. Левковець, 2018. С. 252–255.
Цвілик С.Д. Методологічні аспекти наступності графічної підготовки вчителя трудового навчання у педагогічних вищих навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. КиївВінниця: Планер, 2005. Вип. 7. С. 473–480.
Волинець Т.В. Методика реалізації принципу наступності у навчанні природознавства і фізики в основній школі: дис. … канд. пед. наук. Київ, Національний пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2020. 237 с.
Гаєвець Я.С. Проблема наступності між початковою та базовою середньою освітою у навчанні учнів математики. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 14 травня 2020 р. / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020.С. 139–141.
Михайленко І.В., Нестеренко В.О. Мотивація навчальної діяльності студентів як складова наступності навчання математики. Вісник Черкаського університету. Серія: «Педагогічні науки», 2018. №8. С. 113–119. URL: https://pedejournal.cdu.edu.ua/article/view/2763
Власенко К.В., Сітак І.В. Методика комп’ютерноорієнтованого практичного навчання диференціальних рівнянь бакалаврів з інформаційних технологій. Вісник Черкаського університету. Серія: «Педагогічні науки», 2016, №11. С. 3–12. URL: https:// ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1608/1672
Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)». Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. URL: https://tpf.udpu.edu.ua/kto/bachelor-secondaryeducation-labor-training-and-technologyinformatics/
Величко В.Є., Федоренко О.Г. (2020). Ефективність застосування вільного програмного забезпечення в
підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики як педагогічна проблема. Вісник
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: «Педагогічні науки»,
№1. С. 257–263. URL: https://doi.org/10.31651/2524-2660-2020-1-257-263