Acmeological Approach in the Construction of Curriculum of Higher Education

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Aleksandr Leschinsky

Анотація

 

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Leschinsky, A. (2016). Acmeological Approach in the Construction of Curriculum of Higher Education. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 24(317). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/443
Розділ
Статті
Біографія автора

Aleksandr Leschinsky, Черкаський державний технологічний університет

 

Посилання

 1. Козлова Н. В. Образовательный потенциал акмеологии / Н. В. Козлова, О. Г. Берестнева, Л. А. Сивицкая. – Томск : Издательство ТПУ. – 2007. – 145 с.

2. Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / А. Маслоу. – М. : Смысл, 1999. – 425 с.

3. Симонов П. В. Происхождение духовности / П. В. Симонов. – М. : Наука, 1989. – 185 с.

4. Лещинський О. П. Формування змісту навчання за спеціальністю «Прикладна лінгвістика» у США та Україні / О. П. Лещинський, О. В. Селюкова // Вісник ЧДТУ. Серія Гуманітарні науки. – Черкаси, 2010. – Вип. 121. – С. 54 – 57.

5. Государев Н. А. Психодиагностика. Методологии и методики исследования психологических типов / Н. А. Государев. – М. : Ось-89, 2009. – 144 с.

6. Овчинников Б. В. Типы темперамента в практической психологии / Б. В. Овчинников, И. М. Владимирова, К. В. Павлов. – М., 225 c.

7. Keirsey D. Portraits of temperament. – Del Mar, CA : Prometheus Nemesis Book Co, 1989. – P. 243.