ПРОБЛЕМИ ТА ВИКЛИКИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Аналізуються проблеми та виклики впровадження дистанційної освіти у закладах вищої освіти на основі світового досвіду вищої освіти ХХІ століття, у сучасному глобалізованому світі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Prince M.J., Felder R.M., Brent R. Active student engagement in online STEM classes: Approaches and recommendations. Advances in Engineering Education, 2020. No 8. P. 1–25.
Evaluation of the cost-effectiveness of virtual and traditional education models in higher education: A systematic review study / Pakdaman M. et. al. Health Technology Assessment in Action, 2019. P. 7–14.
Challenges and experiences of online evaluation in courses of civil engineering during the lockdown learning due to the COVID-19 pandemic / García-Alberti M., Suárez F., Chiyón I., Mosquera Feijoo J.C. Education Sciences, 2021. No 11. P. 59–79.
Ferri F., Grifoni P., Guzzo T. Online learning and emergency remote teaching: Opportunities and challenges in emergency situations. Societies, 2020. No 10. P. 86–104.
Kapp K.M. The gamification of learning and instruction: Game-based Methods and Strategies for Training and Education. San Francisco: Pfeiffer, 2012. 336 p.
Hall W.E., Cushing J.R. The relative value of three methods of presenting learning material. Journal of Psychology, 1947. No 24. P. 57–62.
Alsadoon E. The impact of social presence on learners’ satisfaction in mobile learning. Turk. Online J. Educ. Technol, 2018. No 17. P. 226–233.
Brennan J. Engaging Learners through Zoom: Strategies for Virtual Teaching across Disciplines. Hoboken, NJ, USA: Jossey-Bass, 2020. 144 p.
Hattie J., Yates G. Visible learning and the science of how we learn. New York: Routledge, 2014. 368 p.
Mayer R. E., Lee H., Peebles A. Multimedia learning in a second language. Applied Cognitive Psychology, 2014. No 28. P. 653–660.
Cuban L. Teachers and machines: The classroom use of technology since 1920. New York: Teachers College Press, 1986. 134 p.
Honey, M.A., & Hilton, M.L. (Eds.). Learning science through computer games and simulations. Washington, DC: National Academies Press, 2011. 175 p.
Mayer R.E., Estrella G. Benefits of emotional design in multimedia learning. Learning and Instruction, 2014. No 33. P. 12–18.
Oraif I., Elyas T. The Impact of COVID-19 on learning: Investigating EFL learners’ engagement in online courses in Saudi Arabia. Education Sciences, 2021. No 11. P. 99–112.
Zimmerman B. J. Becoming a Self-Regulated Learner: An Overview. Theory into Practice, 2010. No 41(2). P. 64-70.
Shoufan A. Lecture-free classroom: Fully active learning on Moodle. IEEE Transactions on Education, 2020. No 63. P. 314-321.
Quigley A. Metacognition and Self-Regulated Learning. Guidance Report. UK, London: Education Endowment Foundation, 2018. 32 p.