ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ (ІДЗІМЕ – いじめ) В ЯПОНСЬКИХ ШКОЛАХ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Рассматривается проблема школьного буллинга (идзимэ) в начальных, средних и старших японских школах.
Характеризуются основные причины буллинга в японских школах, рассматриваются стратегии поведения японских школьников при идзимэ.
Подробно раскрываются основные формы буллинга в школьной среде.
Подчеркивается важность решения вопросов профилактики буллинга в японских школах.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Bullying. Мюллер В.К. Новый англо-русский словарь: 160 000 слов и словосочетаний. Изд. 9-е. М.: Русский язык, 2002. 879 c.
Такэда М. Проблемы здоровья и воспитания детей в Японии и России: к разностороннему развитию детей и молодежи. The Annual Reports on Educational Science, 1996. Vol. 72. P. 185–190. URL: https://eprints.lib.hokudai.ac.jp/dspace/bitstream/2115/29526/1/72_P185-190.pdf.
Taki M. Basic Knowledge of Bulling Issues. International Conference on School-bullying Prevention in Taiwan, 2011 August 20–21 at National Taiwan University by Humanistic Education Foundation. Taipei, 2011. P. 1–9.
Taki M. Japanese School Bullying: Ijime – A survey analysis and an intervention program in school. Conference of Understanding and Preventing Bullying: An International Perspective on 19th October in 2001 at Queen's University in Canada, Toronto. P. 1–11. Retrieved from https://www.nier.go.jp/a000110/Toronto.pdf.
Sugimoto Y. An Introduction to Japanese society. Cambridge, UK; New York, NY: Cambridge University Press, 2003. 316 p.
Нагорнова А.Ю. Ценности современной японской молодежи. Диалог культур и диалог в поликультурном пространстве: консервативные и инновационные ценности в эпоху цифровой культуры. Сборник статей X Международной научно-практической конференции 5–7 декабря 2018 года / Под. ред. проф. Р.М. Абакаровой и Т.И. Магомедовой. Махачкала. С. 84–87.
Зимбардо Ф., Ляйппе М. Социальное влияние. СПб.: Изд-во «Питер», 2000. 448 с.
Нагорнова А.Ю. Характеристика ценностей японской молодежи и синдром хикикамори. Социальная компетентность, 2018. № 3. № 3(9). С. 84–88.
Motoko A. & Kazuhiko Sh. Bullies, Victims, and Teachers in Japanese Middle Schools. Comparative Education Review – COMP EDUC REV, 2010. V. 54. P. 369–392.
Lebra T.S. The Japanese Self in Cultural Logic. Honolulu: University of Hawaii Press, 2005. 303 p.
Судзуки И. Реформа образования в Японии: навстречу ХХI веку. Перспективы, 1990. № 1. С. 20–27.