СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ НІМЕЧЧИНИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Кристопчук Т.Є. (2012). Стан та тенденції розвитку педагогічної освіти в Німеччині. Достижения науки за последние годы. Новые наработки /Postępy w nauce w ostatnich latach. Nowych rozwiązań: Материалы научной конференции 28.12.2012–30.12.2012 Варшава/Warszawa. С. 19–25. URL: http://конференция.com.ua/files /image/konf%2012/doklad_12_3-2_04.pdf.
Гладуш В.А. Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закла-дів у розвинених країнах Європи. Актуальні пи-тання корекційної освіти, 2012. Вип. 3. С. 46–55.
Турчин А.І. Система післядипломної освіти педагогічних кадрів професійно-освітніх закладів Німеччини. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна», 2011. № 3. С. 173–180.
Pallasch W. Supervision: neue Formen beruflicher Praxisbegleitung in pädagogischen Arbeitsfeldern. Weinheim ; München: Juventa Verlag, 1997. 270 s.
Pelzer G. Supervision in der Gruppe. Praxis der Kinderpsychologie. 1984. Heft 8. S. 183–187.
Behrens U. Mit pädagogisch-psychologischen Kriterien die Qualität und den Erfolg von E-Learningsichern. Journal für Lehrerinnen-und Lehrerbildung. 2002. Heft 2(3). S. 62–65.
Avenarius H., Ditton H., Dobert H., Klemm K., Klieme E., Rtirup M. Bildungsbericht für Deuts-?hland: Erste Befunde. Retrieved from http://www.kmk.org/doc/publ/bildungsbericht/bildungsbericht_l61.
Bauer K.O. Professionelles Handeln in pädag-?gischen Feldern: ein Übungsbuch für Pädagogen, Andragogen und Bildungsmanager. Weinheim; München: Juventa Verlag, 1997. 260 s.
Bönsch M. Skizzen für ein neues Konzept der Lehrerfort-und-weiterbildung. Die Deutsche Schule. 1983. Heft 75(4). S. 314–321.
Berkmüller H. Regionale Lehrerfortbildung in Bayern unter besonderer Berücksichtigung des im Volks- und Sonderschulbereich angewandten Orga-nisationsmodells. Akademiebericht: Lehrerfortbildung in Bayern. Infrastruktur – Didaktik-Bilanz-Perspektiven. Dillingen: Akademie für
Lehrerfortbildung Dillingen, 1990. 250 s.
Bohmer M. Zentrale und dezentrale LFB, Entwicklung, Strukturen und Innovationen. Weinheim und Basel: Beltz Verlag, 1983. 359 s.
Florian A. Blended Learning in der Lehre-?fortbildung. Evaluation eines onlinegestiitzten, teambasierten und arbeitsbegleitenden Lehre-?fortbildungsangebots im deutschsprachigen Raum: Dissertation Zur Erlangung des Doktorgrades. Augsburg, 2008. 346 S.
Fernuniversität in Hagen. Retrieved from http://www.fernuni-hagen.de/.