НАУЧІННЯ МИРУ: СВІДОМІСТЬ (КРИТИЧНА СВІДОМІСТЬ) З ПОЗИЦІЇ СИЛЬНИХ СТОРІН

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Морін П. ФЛАГЕРТІ
Софія СТАВКОВА
Світлана АРХИПОВА

Анотація

У цій статті ми прагнемо поділитися поглядами щодо ресурсу, яким може бути научіння миру майбутніх військових; визначаємо процес научіння миру, критичну свідомість, культуру миру та перспективи, засновані на сильних сторонах, як фундаментальні принципи, на яких ми, фахівці соціальної роботи та миротворення і вирішення конфліктів, будуємо нашу роботу. Розглядаємо роль формальної, неформальної та неформальної освіти. Аналізуємо зміни у системі освіти студентів військових академій в сучасній Україні. Ми обговорюємо спрямованість військових академій та їхню роль у вирішенні різних видів конфліктів та безпеки людей. Ми розглядаємо, як військова освіта з її культурою послуху владі все ще може бути актуальною у процесі миротворення.


Підсумовуємо, що хоча військовий навчальний заклад історично вважався дещо гнітючим, призначеним для вилучення особистості з індивіда, ці самі інститути можуть бути використані для розвитку критично мислячих, цілеспрямованих і безкорисливих людей, які можуть бути цілеспрямованими миротворцями.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ФЛАГЕРТІ M. P., СТАВКОВА S., & АРХИПОВА S. (2022). НАУЧІННЯ МИРУ: СВІДОМІСТЬ (КРИТИЧНА СВІДОМІСТЬ) З ПОЗИЦІЇ СИЛЬНИХ СТОРІН. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: "Педагогічні науки", (1), 107–112. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2022-1-107-112
Розділ
Статті
Біографії авторів

Морін П. ФЛАГЕРТІ, Манітобський університет, м. Вінніпег

доцентка

Софія СТАВКОВА, Національний університет «Львівська політехніка»

доцентка

Світлана АРХИПОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

професорка

Посилання

Bajaj, M. (2010). Conjectures on peace education and Gandhian studies: Methods, institutional development and globalization. Journal of Peace Education, 7(1): 47–63.

Bielieskov, M. (2021, September 21). The Russian and Ukrainian Spring 2021 War Scare. Centre for Strategic & International Studies. Retrieved October 2021, from https://www.csis.org/analysis/russian-and-ukrainian-spring-2021-war-scare

Bishop, A. (1994/2002). Becoming an ally: Breaking the cycle of oppression in people. Halifax, NB: Fernwood Publishing.

Boulding, E. (2000). Cultures of Peace: The Hidden Side of History. Syracuse University Press.

Dominelli, L. (2004). Social work: Theory and practice for a changing profession. Cambridge, UK: Polity Press.

Exam Planning. (2021). Types of education: Formal, non-formal & informal. Exam Planning. Retrieved October 2021, from https://examplanning.com/types-education-formal-informal-non-formal/

Freire, P. (1970). Pedagogy of the Oppressed. New York: Continuum Publishing Company.

Galtung, J. (1996). Peace by peaceful means: Peace and conflict, development and civilization. London: Sage.

Gerasymchuk, S. (2008). Research Report on the Second Investigation Level: Ukrainian Case. Frankfurt, Germany: Peace Research Institute Frankfurt.

Hetman Petro Sahaidachnyi National Army Academy. (2021). Study in L'viv: Hetman Petro Sahaidachnyi National Army Academy. World's Largest University Catalog. Retrieved October 2021, from https://free-apply.com/en/university/1080400027

Kelley, C. &. (2002). Women who speak for peace. Lanham, MA: Rowman & Littlefield Publishers, Inc.

Kozina, A. (2019). The culture of military school: The example of the Dr. Franjo Tudjman Croatian Defense Academy. Connections: The Quarterly Journal, 18(3-4), 45–63 https://doi.org/10.11610/Connections.18.3-4.03.

Lederach, J. P. (1997). Building Peace: Sustainable Reconciliation in Divided Societies. Washington, DC: United States Institute of Peace.

Ragland, D. (2014). Betty Reardon's philosphy of peace education and the centrality of justice. Journal of Peace Education, p. http://dx.doi.org/10.1080/17400201.2014.938033.

Reardon, B., & Hans, A. (Eds.). (2010). The gender imperative: Human security vs State security. New York, NY: Routledge.

Rigby, A. (2006). Is there a role for the military in peacebuiding? Ottawa, ON, Canada: Committee for Conflict Transformation Support Review.

Schirch, L. (2013). Conflict assessment and peacebuilding planning: Toward a participatory approach to human security. Boulder, CO: Kumarian Press.

Schwerin, E. W. (1995). Mediation, Citizen Empowerment, and Transformational Politics. Westport, CT: Praeger.

Sjoberg, L. (Ed.). (2010). Gender and international security: Feminist perspectives. London: Routledge.

Strand, H., & Hegre, H. (2021, 03). Trends in Armed Conflict, 1946–2020. Reliefweb. Retrieved October 2021, from https://reliefweb.int/sites/reliefweb.int/files/resources/Strand%20and%20Hegre%20-%20Trends%20in%20Armed%20Conflict%2C%201946-2020%20-%20Conflict%20Trends%203-2021.pdf

Taras Shevchenko National University of Kyiv. (2021). Military Institute. Retrieved October 2021, from http://www.univ.kiev.ua/en/departments/military/

The National Defence University of Ukraine named after Ivan Chorniakhovskyi. (2021). Leadership Courses. Retrieved October 2021, from https://nuou.org.ua/en/osvita/leadership-courses.html

United Nations. (1948). Universal Declaration of Human Rights. Retrieved October 2021, from https://www.un.org/en/about-us/universal-declaration-of-human-rights

United Nations. (2021). Peace Keeping: Terminology. Retrieved October 2021, from https://peacekeeping.un.org/en/terminology