ЗНАЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФІТНЕС-ПРОГРАМ, ЩО СПРИЯЄ ПІДВИЩЕННЮ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТОК
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Вивчено та доведено ефективний вплив сучасних фітнес-програм «степ-аеробіка» на фізичний стан студенток. Своєю різноманітністю і динамічністю вправ вони підвищують зацікавленість студентів фізичним вихованням та сприяють формуванню і розвитку всіх систем організму.
Експериментально доведено дієвість запропонованої методики занять, оскільки відмічається значне покращення показників фізичного стану організму, рівня фізичної підготовленості та працездатності, а також соматичного здоров’я дівчат-студенток.
Встановлено, що фітнес-програми створюють нову позитивну емоційну атмосферу занять, дозволяють продуктивніше вирішувати завдання оздоровчої, освітньої та виховної спрямованості.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Нова українська школа: Концептуальні засади реформування середньої школи. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf.
Беляк Ю.І. Класифікація та методичні особливості засобів оздоровчого фітнесу. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 2014. №11. С. 3–7.
Дубіна О.О. Динаміка стану репродуктивного здоров'я населення. Щорічна доповідь про стан здоров'я населення, санітарно-епідеміологічній ситуації в Україні [за ред. Шафранського В.В.]. Київ, 2018. 452 с.
Дубогай О.Д., Тимошенко О.В., Бережна Т.І. Впровадження здоров’язбережувальної технологій «Навчання у русі» в систему освіти учнів початкових класів: метод. посібник. Луцьк: Вета-Друк, 2019. 140 с.
Кібальник О.Я., Томенко О.А. Оздоровчий фітнес. Теорія та методика викладання: навч.-метод. посібник. Суми, 2010. 204 с.
Пангелова Н.Є. Круцевич Т.Ю., Данилко В.М. Теоретико-методичні основи оздоровчої фізичної культури: навч. посібник. Переяслав-Хмельницький, 2017. 454 с.
Тулайдан В.Г. Шелехова Т.Н. Оздоровчий фітнес. Львів: Фест-Прінт, 2016. 106 с.
Пічурін В. Аналіз фізичної підготовленості студенток. Спортивний вісник Придніпров’я, 2017. №3. С. 174–177.
Національна стратегія з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація»: Схвалено Указом Президента України від 9 лютого 2016 року № 42/2016. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/42/2016#Text.
Салук І.А. Індивідуалізація фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 «Теорія і методика навчання». Київ, 2010. 20 с.
Хлус Н.О. Технологія підвищення фізичної підготовленості студенток ВНЗ гуманітарного профілю засобами степ-аеробіки: автореф. дис. … канд. з фіз. вих. і спорту: 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Львів, 2015. 20 с.
Соколова О.В. Ефективність використання степ-аеробіки в системі занять з фізичного виховання студентів 18–19 років: автореф. дис. … канд. фіз. вих. і спорту: 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення». Київ, 2011. 20 с.
Попель С.Л., Ващенко І.М., Цап І.Г. Морфофункціональна характеристика організму студентів факультету фізичного виховання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 2016. Вип. 137. С. 146–150.