РОЛЬ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ ІЗ ЛЕКСИКОЛОГІЇ У ЗБАГАЧЕННІ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Тетяна БИНДІНА
Ольга КОСТЕНКО

Анотація

Обґрунтовано роль теоретичних знань із лексикології у збагаченні словника мовлення молодших школярів в умовах компетентнісного підходу до навчання. Запропоновано практичні вправи для засвоєння нової лексики та збагачення словника учнів. Визначено належність слів до певної лексичної категорії та способи їх розрізнення; застосування питомих українських слів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
БИНДІНА, Т., & КОСТЕНКО, О. (2022). РОЛЬ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ ІЗ ЛЕКСИКОЛОГІЇ У ЗБАГАЧЕННІ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1), 152–158. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2022-1-152-158
Розділ
Статті
Біографії авторів

Тетяна БИНДІНА, Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 13

спеціаліст вищої категорії, старший учитель

Ольга КОСТЕНКО, Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 13

спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Посилання

Особливості вивчення лексикології. Пентилюк М.І., Караман С.О., Караман О.В., Горошкіна О.М., Бакум З.П., Барахтян М.М., Гайдаєнко І.В., Галетова А.Г., Коршун Т.В., Нікітіна А.В., Окуневич Т.Г., Решетилова О.М. Методика навчання української мови в чередніх освітніх закладах / За ред. М.І. Пентилюк. Київ: Ленвіт, 2004. С. 172–184. URL: https://filologukraine.ucoz.ua/publ/metodika/mova/osoblivosti_vivchennja_leksikologiji/5-1-0-277.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році: Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 22.09.2021 № 1/9-482. 146 с. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/846/84653/1_Lyst_MON_22_09_2021_1_9-482.pdf.

Плющ М.Я., Бевзенко С.П., Грипас Н.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова: підручник. За ред. Н.Я. Плющ. 4-те вид., стер. Київ: Вища школа, 2003. 430 с.

Українська мова. Українська література Київ: КАЗКА, 2009. 864 с. (Серія: «Новий довідник»).

Хворостяний І.Г. Українська мова: лайфхаки. Харків: Ранок, 2019. 288 с. (Серія «ЗНО без зайвої напруги»).

Зубков М.Г. Українська мова: Універсальний довідник. Харків: Школа, 2004. 496 с.

Неживий О.І., Ужченко В.Д. Дидактичний матеріал з народознавства на уроках української мови. 2-ге вид. Київ: Освіта, 1995. 287 с.

Бакляк Н.В. Урок української мови. 4 клас. «Слово. Лексичне значення слова». Урок-UA: Освітній портал. URL: https://urok-ua.com/urok-ukrayinskoyi-movi-4-klas-slovo-leksichne-znachennya-slova

1. Слово. Значення слова. МІЙКЛАС. URL: https://miyklas.com.ua/p/ukrayinska-mova-nush/4-klas/slovo-327121/znachennia-slova-327252/re-3f58c67b-15ea-4058-924b-6948b58b29b6

Методика опрацювання елементів лексики. Робота над засвоєнням лексичного значення слова. Види вправ з лексики. Коваль Г.П., Деркач Н.І., Наумчук М.М. Методика викладання української мови: навч. посіб. 2-ге вид., доопрац. та доповн. Тернопіль: Астон, 2010. 287 с.