ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ КАЗОК
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статтю присвячено проблемі формування та розвитку комунікативної компетенції у молодших школярів на матеріалі німецьких казок.
Охарактеризовано німецькі казки.
Проаналізовано погляди педагогів на досліджувану проблему, описано методику роботи з казками на уроках німецької мови у початковій школі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Фасмер М. Этимологический словарь русского языка. В 4-х т. Пер. с нем. (с доп.). М., 1973. Т. 4: (Т – ящур). 855 с.;
Белокурова С.П. Cловарь литературоведческих терминов. СПб.: Паритет, 2007. 320 с.
Клименко Н.Г. Казкотерапевтичні технології в сучасній практиці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, 2013. Вип. 19. С. 223–239.
Кононихіна Е.С. Формування лексичних навичок при навчанні іноземній мові молодших школярів. Фестиваль педагогічних ідей «Відкритий урок». URL: http://festival.1september.
Галушка Г.М. Підвищення мотивації учнів початкової школи до вивчення англійської мови за допомогою казкових творів. Матеріали VI Міжвузівської конференції молодих учених, Донецьк, 2008. Т. 1. С. 65.
Пассов Е.И., Пятакова Н.М. Die erste Fahrt ins Leseland: проб. учеб. для 5-го кл. сред. шк. М.: Просвещение, 1993. 93 с.
Карташова В.Н. Сказка на уроке немецкого языка. Иностранные языки в школе, 2006. №5. С. 25–29.
Ермаков В.Л. Использование сказки в качестве методического средства на уроках английского языка в шестых классах. Научные ведомости Белгородского государственного университета. Серия: Гуманитарные науки, 2015. Т. 28. № 24 (221). С. 127–133.
Ефремова Н.Ф. Формирование и оценивание компетенций в образовании: моногр. Ростов н/Д: Аркол, 2010. 386 с.
Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. М.: Издательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. 40 с.