ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕХАНІЗМИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Юрій ТИМОШЕНКО
Лариса Завгородня

Анотація

Цією публікацією автори завершують цикл статей, присвячених актуальній проблемі сучасного менеджменту освітніх організацій - розвитку управлінської культури їх керівників. У ній на підставі раніше оприлюднених результатів досліджень означеної проблеми визначено інструменти та механізми підвищення рівня управлінської культури на загальнонаціональному, регіональному, інституційному й локальному рівнях.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ТИМОШЕНКО, Ю., & Завгородня, Л. (2022). ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕХАНІЗМИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (3), 5–10. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2022-3-5–10
Розділ
ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Біографії авторів

Юрій ТИМОШЕНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат філологічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

Лариса Завгородня, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидатка філологічних наук, доцентка, доцентка кафедри освітнього і соціокультурного менеджменту та соціальної роботи

Посилання

Ansoff H. I. Strategic management. Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2007. 233p.

Daft R.L. The Leadership Experience Fourth Edition. URL: https://pengalamanpangayoman.files.wordpress.com/2018/10/leadership-experience-2008.pdf

Управління школою в суспільстві знань / Їржі Трунда, Вацлав Троян, Каміл Бржіза ; пер. з чес. Т. Окопна. Директор школи  нові виклики та можливості. Переяслав-Хмельницький: Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т імені Григорія Сковороди, 2017. С. 75  239.

Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Культура управління і управлінська культура керівника закладу освіти: змістові виміри та межі понять. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. №1. 19  24.

Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Рівні управлінської культури керівника освітньої організації: від техніки і технології до мистецтва і творчості. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. №2. С.10  15.

Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Cутнісні елементи й характеристики управлінської культури керівника освітньої організації. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. №3. С. 10  20.

Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Soft skills та особистісні якості керівника закладу освіти як основа розвитку його управлінської культури. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. № 4. С. 18 24.

Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти».

ULR: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/09/22/Nakaz-568-zatverdzh.standartu.keriv.22.09.pdf

Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти». URL:https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/617/27c/d1f/61727cd1f033d706983803.pdf

Cameron K. S., Quinn R. E. Diagnosing and Changing Organizational Culture: Based on the Competing Values Framework. San Francisco: John Wiley & Sons, 2006. 242 p.

URL:https://www.researchgate.net/profile/Tahani_Fourah/post/Is_the_any_test_or_questionnaire_to_measure_the_organizational_climate_anyone_can_suggest/attachment/59d61f45c49f478072e97966/AS%3A271750183489537%401441801700739/download/Diagnosing+and+changing+organizational+culture+Based+on+the+competing+values+framework.pdf