ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕХАНІЗМИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Цією публікацією автори завершують цикл статей, присвячених актуальній проблемі сучасного менеджменту освітніх організацій - розвитку управлінської культури їх керівників. У ній на підставі раніше оприлюднених результатів досліджень означеної проблеми визначено інструменти та механізми підвищення рівня управлінської культури на загальнонаціональному, регіональному, інституційному й локальному рівнях.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ansoff H. I. Strategic management. Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2007. 233p.
Daft R.L. The Leadership Experience Fourth Edition. URL: https://pengalamanpangayoman.files.wordpress.com/2018/10/leadership-experience-2008.pdf
Управління школою в суспільстві знань / Їржі Трунда, Вацлав Троян, Каміл Бржіза ; пер. з чес. Т. Окопна. Директор школи нові виклики та можливості. Переяслав-Хмельницький: Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т імені Григорія Сковороди, 2017. С. 75 239.
Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Культура управління і управлінська культура керівника закладу освіти: змістові виміри та межі понять. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. №1. 19 24.
Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Рівні управлінської культури керівника освітньої організації: від техніки і технології до мистецтва і творчості. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. №2. С.10 15.
Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Cутнісні елементи й характеристики управлінської культури керівника освітньої організації. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. №3. С. 10 20.
Тимошенко Ю. В., Завгородня Л. В. Soft skills та особистісні якості керівника закладу освіти як основа розвитку його управлінської культури. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки, 2021. № 4. С. 18 24.
Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти».
ULR: https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2021/09/22/Nakaz-568-zatverdzh.standartu.keriv.22.09.pdf
Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти». URL:https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/617/27c/d1f/61727cd1f033d706983803.pdf
Cameron K. S., Quinn R. E. Diagnosing and Changing Organizational Culture: Based on the Competing Values Framework. San Francisco: John Wiley & Sons, 2006. 242 p.