ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ В СТРУКТУРІ НАУКОВОГО ЗНАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Стаття присвячена з’ясуванню сутності педагогічних умов, аналізу засобів їх виокремлення та місця у наукових дослідженнях.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Хриков Є.М. Педагогічні умови в структурі наукового знання. Шлях освіти, 2011. № 2(60). С. 11–15.
Гнізділова О.А. Діяльність наукової школи професора Є.М. Хрикова в галузі управління навчальними закладами. Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 2011. Вип. 8(1). С. 91–97. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_ 2011_8(1)__20.
Хриков Є.М. Стан та напрями розвитку педагогічної науки в Україні. Український педагогічний журнал, 2018. № 2. C. 99–112.
Лодатко Є.О. Педагогічне моделювання: монографія. Тернопіль: Навчальна книга ― Богдан, 2022. 206 с.
Арнольд В.И. Теория катастроф. 3-е изд., доп. М.: Наука, 1990. 128 с.