ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ В СТРУКТУРІ НАУКОВОГО ЗНАННЯ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Євген ХРИКОВ

Анотація

Стаття присвячена з’ясуванню сутності педагогічних умов, аналізу засобів їх виокремлення та місця у наукових дослідженнях.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ХРИКОВ, Є. (2022). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ В СТРУКТУРІ НАУКОВОГО ЗНАННЯ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (4), 5–10. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2022-4-5-10
Розділ
ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Біографія автора

Євген ХРИКОВ, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Хриков Є.М. Педагогічні умови в структурі наукового знання. Шлях освіти, 2011. № 2(60). С. 11–15.

Гнізділова О.А. Діяльність наукової школи професора Є.М. Хрикова в галузі управління навчальними закладами. Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 2011. Вип. 8(1). С. 91–97. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_ 2011_8(1)__20.

Хриков Є.М. Стан та напрями розвитку педагогічної науки в Україні. Український педагогічний журнал, 2018. № 2. C. 99–112.

Лодатко Є.О. Педагогічне моделювання: монографія. Тернопіль: Навчальна книга ― Богдан, 2022. 206 с.

Арнольд В.И. Теория катастроф. 3-е изд., доп. М.: Наука, 1990. 128 с.