ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ АЗІЙСЬКИХ КРАЇН У НАВЧАННІ АУДІЮВАННЮ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНСЬКОМУ ЗВО
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розглянуто досвід навчання аудіюванню в азійських закладах вищої освіти. Вчені вважають ефективною метакогнітивну технологію навчання англійській мові. Спеціальні предмети викладаються англійською мовою. Навчальні програми з англійської мови складаються з перспективою вільного спілкування та контактування в професійній сфері. У закладах вищої освіти уводиться практичний курс аудіювання. Студенти слухають звукові тексти різних жанрів та тематики, вільно обирають автентичні матеріали для прослуховування. Звукові матеріали супроводжуються текстами, відео, субтитрами. Також застосовуються аудіокниги. Для контролю прослуханого студенти ведуть щоденники прослуховування, пишуть тести, диктанти, резюме. В практиці аудіювання пропонуються різні мобільні додатки, Інтернет-ресурси. Досвід азійських колег вжито в практичному викладанні англійської мови у вітчизняному закладі вищої освіти. З урахуванням мовної компетентності українських студентів визначено фактори, які позитивно впливають на процес слухання, використано дійові мобільні додатки та сайти Інтернету.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Ahmadpour S., Asadollahfam H. A Study of the Effect of Extensive and Intensive Listening on the Tense Use among EFL Learners in Iran. The Jour-nal of Applied Linguistics and Applied Literature: Dynamics and Advances, 2018. V. 6. Issue 2. Summer and Autumn. P. 141–161.
Karlin O., Karlin S. Comparing the Effectiveness of L2 Extensive and Intensive Listening Approaches. EFLIJ, 2021. V. 25. Issue 4. July. P. 26–54.
Su Y.R., Fatmawati F., Guna S., Jemadi F., Mat Y.N., De'e R. Situating the East Indonesia’s EFL learners’ attitudes toward the extensive listening practices. EduLite: Journal of English Education, Literature, and Culture, 2021. Vol. 6, No. 2. Au-gust. P. 314–325. URL: http://dx.doi.org/10.30659/e.6.2.314-325 (дата звернення: 06.09.2022).
Saipullah H.M., Syahri I., Susanti R. Students’ perceptions on the accents of non-native English speakers in interactive listening and extensive speaking class. English Community Journal, 2021. Vol. 5(1). P. 1–10. URL: http://jurnal.um-palembang.ac.id/englishcommunity/index (дата звернення: 13.12.2022).
Mulyadi D. EFL Learners’ Listening Strategy Awareness viewed from Their Learning Styles in the Extensive Listening Class. E-Structural, 2018. Vol. 1. No. 2. P. 123–141. URL: http://publikasi.dinus.ac.id/index.php/estructural (дата звернення: 06.12.2022).
Pamujia K.D., Waringb R. Kurniawanc E. EFL teachers’ experiences in developing L2 proficiency through extensive listening. TEFLIN Journal, 2019. V. 30. No. 2. July. P. 257–273. URL: https:/d1wqtxts1xzle7. cloud-front.net/73927374/321-libre.pdf (дата звернен-ня: 04.07.2022).
Le Th. V., Sa Ph. K. The effects of extensive listen-ing on Vietnamese students’ listening skills. Indo-nesian TESOL Journal, 2020. Vol. 2. No. 1. P. 1–14. URL: https:// ejournal.iainpalopo.ac.id/index.php.ITJ/ index (дата звернення: 06.09.2022).
Gökmen M. F. The Role of Extensive Listening in Raising Students’ Metacognitive Awareness of Lis-tening Skill. ELT Research Journal, 2021. Vol. 10 (2). P.162–189. URL: https://dergipark.org.tr/eltrj/ (дата звернення: 13.12.2022).
Ivone F. M., Renandya W. A. Bringing Extensive Listening Into the Second Language Classroom. TESOL International Association, 2022. P. 157–170. URL: https://www.tesol.org/bookstore (дата звернення: 03.12.2022).
Nursyarah V., Drajati N. A. Exploring EFL Stu-dent-Teachers’ Metacognitive Awareness in Exten-sive Listening. International Journal of Language Teaching and Education, 2019. V. 3, Issue 2. De-cember. P. 98–107. URL: https://doi.org/10.22437/ijolte.v3i2.7961 (дата звернення: 06.12.2022).
Англійська мова для повсякденного спілку-вання: підручник. Вид. 2-ге, переробл. і допов. / за ред. В.К. Шпака. Київ: Вища школа, 2001. 302 с.
Вчи англійські слова у додатку ED Words. Englishdom: веб-сайт. URL: https://www.englishdom.com/ua/englishdom-words-app/ (дата звернення: 03.02.2023).
The Importance of Forests. Englishdom: веб-сайт. URL: https://www.englishdom.com/skills/video-practicum/exercise/pochemu-tak-vazhen-les/need-to-know/ (дата звернення: 03.02.2023).
World News for Students of English. News in Lev-els: веб-сайт. URL: https://www.newsinlevels.com/ (дата звернення: 17.12.2022).
YoutubeUA: веб-сайт. URL: https://www.youtube.com/results?search_query=look+ahead+1 (дата звернення: 17.12.2022).