ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ТА АГРОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Окреслено особливості та переваги використання можливостей системи Moodle та Google Meet для якісного викладання фізико-математичних та агротехнічних дисциплін в умовах дистанційного навчання.
Проведено порівняльний аналіз показників підсумкового контролю по даним дисциплінам з показниками отриманими при традиційній формі навчання.
Наведено пояснення отриманих результатів.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Дистанційні платформи для навчання, самороз-витку та отримання допомоги й перевіреної ін-формації. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/distancijni-platformi-dlya-navchannya-samorozvit ku-ta-otrimannya-dopomogi-j-perevirenoyi-informaciyi.
Бахмат Л., Тонконог Н. Аналіз онлайн-інструментів дистанційного навчання до та під час пандемії COVID-19. Вісник Черкаського наці-онального університету імені Богдана Хмельни-цького. Серія: "Педагогічні науки", 2022. №1. 22–27.
Антонець А.В., Флегантов Л.О. Математична компетентність, як важлива складова професій-ної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю. Наукові записки. Серія: Проблеми ме-тодики фізико-математичної і технологічної освіти. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. Вип. 10(3). С. 3–7.
Антонець А.В. Особливості формування про-феcійних умінь агроінженерів в процесі вивчен-ня математичних дисциплін. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2018. Вип. 38(3). С. 46–52.
Антонець А.В. Мета, зміст і значущість фізико-математичних дисциплін в процесі підготовки майбутніх агроінженерів. Науковий вісник Льо-тної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць, 2019. Вип. 5. С. 314–318.
Вальковська А.П., Антонець А.В. Особливості викладання фізико-математичних дисциплін із використанням GOOGLE MEET. Новітні інфор-маційні технології в освіті і науці: збірник нау-кових праць за результатами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції моло-дих вчених з міжнародною участю (26–27 квітня 2021 р.). Переяслав, 2021. С. 31–33.
Антонець А.В., Флегантов Л.О. Дистанційне викладання фізико-математичних дисциплін із використанням Moodle та Google Meet. Модерні-зація освітньої діяльності та проблеми управ-ління якістю підготовки фахівців в умовах ді-джиталізації : матеріали 52-ї науково-методичної конференції викладачів і аспірантів (м. Полтава, 24–25 лютого 2021 року). Полтава, 2021. С. 124–125.