ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ірина Олександрівна ПІНЧУК

Анотація

На підставі вивчення історико-педагогічних джерел, здійснено аналіз іншомовної підготовки за кордоном та в Україні починаючи з ХVІІ століття й до сьогодення. Виокремлено етапи розвитку іншомовної освіти вітчизняних та європейських закладів вищої освіти впродовж окресленого періоду; описано стан розробленості проблеми формування іншомовної комунікативної компетентності за періодизацією через кожні сто років; охарактеризовано історіографію вивчення особливостей процесу формування іншомовної комунікативної компетентності; вивчено джерельну базу з проблеми дослідження.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ПІНЧУК, І. О. (2020). ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/50-55
Розділ
Статті
Біографія автора

Ірина Олександрівна ПІНЧУК, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

старша викладачка кафедри теорії і методики початкової освіти

Посилання

Коменский Я.А. Великая дидактика. Избр. сочинения в 2-х т. Под ред. А.И. Пискунова. М.: Педагогика, 1982. Т.1. С. 242–276

Гердер І. Идеи к философии человечества. М., 1977. 703 с.

Гумбольдт В. Язык и философия культуры. М., 1985. 450 с.

Бігич О.Г., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студентів кластичних, педагогічних і лінгвістичних університетів. За заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 590 с.

Верещагин Е.М., Костомаров В.Г. Язык и куль-тура: Лингвострановедение в преподавании русского языка как иностранного. М: Индрик, 2005. 1040 с.

Шейман Л.А. Основы методики преподавания русской литературы в киргизской школе. [В 2-х ч.]. Фрунзе: Мектеп, 1981. Ч. 1. Подходы. Цели. Принципы. Методы. 238 с.; 1982. Ч. 2. Содержание курса. Языковая база. Этнокультурные аспекты. 216 с.

Онкович Г.В., Онкович А.Д. Вікідидактика: формування і розвиток у системі професійної освіти. Вісник Житомирського державного уні-верситету імені Івана Франка. Педагогічні науки. Житомир: Вид-во Євенок О.О., 2017. Вип. 2 (88). С. 208–212.

Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. 2-е изд. М.: Просвеще-ние, 1991. 223 с.

Гришкова Р.О. Методика навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів нефілологічних спеціальностей: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2015. 220 с.

Сура Н.А. Система професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій у технічних університетах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. Київ: Інститут вищої освіти, 2013. 509 c.

Тарнопольський О.Б., Кабанова М.Р. Методика викладання іноземних мов та їх аспектів у вищій школі: підручник. Дніпро: університет імені Альфреда Нобеля, 2019. 256 с.

Білик О.С., Ключковська І.М. Інтеграція методів навчання іноземних мов у вищих навчальних за-кладах. Педагогічний альманах: Зб. наук. праць. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. Вип. 30. С. 75–81.

Куц Г.М. Неолібералізм в європейській та англо-американській традиціях. Проблеми законності. 2016. Вип. 133. С. 249–258

Заболотська О.О. Методика викладання інозем-них мов у ВНЗ: навчальний посібник. Херсон: Айлант, 2010. 288 с.

Секрет І.В. Формування іншомовної професійної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів в умовах дистанційної освіти: монографія. Дніпродзержинськ, 2011. 385 c.