Vector of content lines of development of professional skills of teachers at establishments of postgraduate education

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Larissa Chumak

Анотація

 The author of the article examines definite psychological, pedagogical and methodological literature, analyzes and generalizes received information and experimental facts concern question of professional skills of teacher at the establishments of postgraduate education for opportunity of further growth of mentioned pedagogical unity as objective necessity of educational practice among specialist of high level. It is exposed that mentioned educational branch give to every teacher opportunity to develop in a complex way by the mean of enrichment of skills of pedagogue who includes professional and individual qualities of pedagogue his (her) needs, interests, and also possibility to renew and to extend general and subject’s knowledge and abilities, to receive information in time concerning new achievements of pedagogical science and practice. The author thinks that constructive organization of process of postgraduate pedagogical education taking into consideration the specificity of professional activity of its contingent well favor considerably not only on the growth of level of subject’s preparing of teacher but forming understanding of specialist concerning his (her) responsibility for his (her) study. Over view of process of development of professional skills of teachers at establishments of postgraduate education as well as society’s practice and pedagogical and life experience stipulates further growth of reflexive understanding by specialist his (her) individual professional activity, himself (herself) and surrounding world, non-standard thinking, determined by dynamic processes of contemporary society and all this has important meaning for full-grade life activity of contemporary pedagogue. One of the priority directions is determined creation of conditions for self -improvement, development and self-realization of individuality of teacher as bearer of new information about construction of society and world in a whole, so the citizen of Ukraine, which is able to form generation, ready to learn during all its life, to create and to develop values of civic society .

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Chumak, L. (2016). Vector of content lines of development of professional skills of teachers at establishments of postgraduate education. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 24(317). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/500
Розділ
Статті
Біографія автора

Larissa Chumak, Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти"

 кандидат педагогічних наук, викладач кафедри теорії і методики виховної роботи Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти»

Посилання

 1. Арешонков В. Ю. Проблеми наукового забезпечення післядипломної освіти вчителів / В. Ю. Арешонков // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – Житомир, 2005. – Вип. 22. – С. 80–84.

2. Беспалова Л. О. Компетентнісний підхід у підготовці кваліфікованих робітників [Електронний ресурс] / Л. О. Беспалова. – Режим доступу : http://fs.ptu.org.ua/wps/files.get.php?id=6593. – Назва з екрану.

3. Бібік Н. М. Проблеми професійного вдосконалення вчителя початкових класів / Н. М. Бібік // Підготовка педагогічних кадрів до роботи в умовах нової структури і змісту початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конфер., 23 – 25 квітня 2001 р. / М-во освіти і науки України; АПН України; Ін-т педагогіки АПН України; Полтавський нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2001. – С. 12–13.

4. Владиславлев А. П. Непрерывное образование: проблемы и перспективы / А. П. Владиславлев. – М., 1978. – 175 c.

5. Гальченко М. Проблема підготовки та перепідготовки вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Максим Гальченко // Вісник Інституту розвитку дитини. – Режим доступу : http://www.stattionline.org.ua/index.php/pedagog/85/15547-problema-pidgotovki-ta-perepidgotovkivchiteliv-pochatkovix-klasiv.html. – Назва з екрану.

6. Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – [2-е вид., доп. й випр. ]. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 552 с.

7. Даниленко Л. І. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. І. Даниленко // Післядипломна освіта в Україні. – 2008. – № 2. – С. 8–10.

8. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»). – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.

9. Дистерверг А. Избранные педагогические сочинения / А. Дистерверг. – М., 1956. – 343 с.

10. Про освіту : Закон України № 1060-XII від 23 травня 1991 року [Електронний ресурс] // Офіційний веб-сайт Верховної ради України. Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12

11. Картава Ю. К. Розвиток професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти Автономної Республіки Крим : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13. 00. 04. – Теорія і методика професійної освіти / Ю. К. Картава. – Ялта, 2013. – 199 с.

12. Конституція України : Закон України від № 254к/96-ВР від 28 червня 1996 року // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30.

13. Концепція розвитку післядипломної освіти в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://soippo.edu.ua/userfiles/03_koncepcija_pdo.d. – Назва з екрану.

14. Котенко О. В. Післядипломна освіта вчителів у сучасних вимірах / О. В. Котенко // Обрії. – 2010. – №1 (30). – С. 11–14.

15. Пилипюк-Нагорний Л. А. Проблеми та перспективи підвищення кваліфікації / Л. А. Пилипюк-Нагорний // Післядипломна освіта. Досвід, проблеми та перспективи розвитку : інформаційний бюлетень. – К. : НМЦ, 2010. – № 3. – С. 21–23.

16. Про затвердження галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти : Наказ МОН України № 1176 від 14 серпня 2013 року [Електронний ресурс] // Освіта. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/36816/

17. Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 33. – С. 4–6.

18. Нікулочкіна О. В. Основні напрями модернізації післядипломної педагогічної освіти вчителів початкових класів / О. В. Нікулочкіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальній школі. – 2010. – № 9. – С. 407–410.

19. Нікулочкіна О. В. Розвиток інформаційної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : навч. -метод. посіб. / О. В. Нікулочкіна; упр. освіти і науки Запоріз. облдержадмін. – Запоріжжя : ЛІПС, 2009. – 92 с.

20. Огієнко О. І. Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах : монографія / О. І. Огієнко; за ред. Н. Г. Ничкало. – Суми : ПВП «Еллада-S», 2008. – 444 с.

21. Про вищу освіту : Закон України № 2984-III від 17 січня 2002 року // Відомості Верховної Ради. – 2002. – № 20. – С. 134.

22. Про загальну середню освіту : Закон України № 651-XIV від 13 травня 1999 року // ВідомостіВерховної Ради. – 1999. – № 28. – С. 230.

23. Про позашкільну освіту : Закон України №1841-ІІІ від 22 червня 2000 року // Відомості Верховної Ради. – 2000. – № 46 – С. 393.

24. Пуцов В. Процес навчання в системі підвищення кваліфікації як об’єкт управління / В. Пуцов // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : наук. -метод. журнал / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України ; Благодійний фонд ім. А. С. Макаренка. – К. : МФ НаУКМА, 2001. – № 3. – С. 30–36.

25. Раєвська І. М. Особливості розвитку дослідницьких умінь учителів початкових класів у сучасному середовищі післядипломної педагогічної освіти / І. М. Раєвська // Педагогічний альманах. – 2010. – № 6. – С. 130–135.

26. Сухомлинський В. А. Павлышская средняя школа. Разговор с молодым директором школы / В. А. Сухомлинский // Избранные произведения : в 5 т. – К. : Рад. школа. – 1979. – Т. 4. – 670 с.

27. Ткач Т. В. Неперервність освіти як психолого-педагогічна ідея / Т. В. Ткач // Інституціональній вектор економічного розвитку : зб. наук. пр. МІДМУ «КПУ». – Мелітополь : Вид-во КПУ, 2008. – Вип. 1 (1). – С. 73–92.

28. Якубенко О. П. Неперервна освіта: реалії та перспективи / О. П. Якубенко // Інформаційний бюлетень. – 2010. – № 3. – С. 23–29.

29. Якухно І. І. Сутність, принципи і функції інноваційного педагогічного процесу в регіональній системі післядипломної освіти / І. І. Якухно // Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти : тези Міжнар. наук. -практ. конфер., 14–15 квітня 2011 р. / за наук. ред. В. В. Олійника, Н. І. Клокар, Л. М. Карамушки, В. В. Лапінського. – Біла Церква, 2011. – С. 95–98.