МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОГО САМОУПРАВЛІННЯ У ВИХОВНІЙ СИСТЕМІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті розкрито особливості моделювання організації студентського самоврядування у виховній системі закладу вищої освіти.
Обґрунтовано структурно-функціональну модель організації студентського самоврядування у виховній системі закладу вищої освіти, що включає чотири організаційних блоки (суб’єктно-цільовий, змістовний, функціонально-діяльнісний, оціночно-результативний), чотири структурних рівня (колективне стратегічне цілепокладання, колективне тактичне цілепокладання, колективне оперативне цілепокладання, індивідуальне цілепокладання), критерії результативності (мотиваційно-ціннісна спрямованість, розвиненість здібностей і якостей, саморегуляція особистості, теоретичні знання та практичні навички в галузі управління соціальними організаціями, самовизначення в організаційній структурі, наявність педагогічної підтримки).
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Вартофский М. Модели. Репрезентация и научное понимание / Пер. с англ. Общ. ред. и послеслов. И.Б. Новика и В.Н. Садовского. М.: Прогресс, 1988. 508 с.
Уемов А.И. Логические основы метода моделирования. М.: Мысль, 1971. 311 с.
Штофф В. А. Роль моделей в познании. Л.: Изд-во Ленинградского гос. ун-та, 1963. 128 с.
Штофф В.А. Моделирование и философия. М.–Л.: Наука, 1966. 302 с.
Теплицька А.О. Модель і моделювання в професійній освіті майбутніх вчителів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2015. № 6 (69). С. 181–190.
Лодатко Є.О. Педагогічне моделювання: монографія. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2022. 206 с.
Камишин В. Нечітка модель управління навчально-виховним процесом. Навчання і виховання об-дарованої дитини: теорія та практика, 2011. № 6. С. 94–100.
Лодатко Є.О. Типологія педагогічних моделей. Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис, 2013. Вип. 3(50). Додаток 1(1): Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології (PP. 68–72).
Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел. Київ; Ірпінь : Перун, 2004. 1440 с.