СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У США ТА ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У дослідженні схарактеризовано процес підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії та США як цілеспрямовану систему, яка має свою специфіку і розвивається під впливом чинників різного рівня й масштабу.
У статті розглянуто систему організації післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії та США, проаналізовано сучасні тенденції неперервної освіти педагогів у обох країнах, обґрунтовано форми, зміст, тривалість та частоту заходів підвищення кваліфікації. У статті проаналізовано проблематику організації процесу навчання уже сформованих спеціалістів, умови успішного досягнення усіх запланованих цілей у ході процесу підвищення їх кваліфікації, висвітлено основні цілі процесу підвищення кваліфікації освітян двох країн, виокремлено провідні тенденції неперервної освіти педагогів.##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Савенкова И.Э. Сравнительный анализ повыше-ния квалификации учителей в России и в разви-тых зарубежных странах: дисс. … канд. пед. на-ук: 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования». М.: Академия повышения квалификации и переподготовки кадров, 2002. 114 с.
Клясен Н. Післядипломна педагогічна освіта: зарубіжний досвід та сучасна практика. Нова педагогічна думка. 2014. № 2. С. 187–190.
Фрумина Е.Л. Непрерывное образование для педагогов: модели и особенности. Непрерывное образование в политическом и экономическом контекстах. М.: ИС РАН, 2008. С. 274–292.
Fullan M.G. The New Meaning of Educational Change. New York, 2001. 262 р.
Правдивцева Ю.С. Анализ традиционных моде-лей повышения квалификации учителей школ в США. URL: http://www.emissia.org/offline/2014/2123.htm.
Ashby C. Teacher training programs: activities underway to improve teacher training, but infor-mation collected to assess accountability has limitations. Testimony before the subcommittee on 21st century competitiveness, Committee on Education and Workforce, US House of Representatives. Washington, D.C.: U.S. General Accounting Office, 2002. 13 р.
Гладуш В.А. Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закла-дів у розвинених країнах Європи. Актуальні пи-тання корекційної освіти. 2012. Вип. 3. С. 46–55.
Кіщенко Ю. Методи викладання і форми оціню-вання у системі підвищення кваліфікації учите-лів Англії та Уельсу. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2001. Вип. 3. С. 157–167.
Руденко І.А. Порівняльна характеристика проце-су організації педагогічної освіти в зарубіжних країнах (Франція, США, Англія). Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси: Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2014. Вип. №28 (321). С. 38–41.
Синенко С.І. Розвиток післядипломної педагогіч-ної освіти в країнах Західної Європи (Англія, Франція, Німеччина): дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Київ: Центральний інститут післядипло-мної педагогічної освіти АПН України, 2002. 183 с.