ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ В ШКОЛАХ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ: СУЧАСНИЙ СТАН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто сучасний стан освіти у сільській місцевості в загальному значенні та, зокрема, у позакласній роботі з математики. Наведено аргументи щодо важливості математичних знань для подальшого навчання і роботи учнів. Вказано на необхідність формування методичних рекомендацій, спрямованих на покращення самоосвіти школярів. Приведені існуючі проблеми та шляхи їх подолання.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Обычная таблица";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
1. Бондар С. Термінологічний аналіз понять «компетенція» і «компетентність»: сутність та структура / С. Бондар. – Освіта і упр. – 2007. – № 2. – С. 93–99.
2. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Лев Выготский под ред. В. В. Давыдова. – М. : АСТ : Хранитель, 2008 – 670 с.
3. Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. – Київ–Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.
4. Євтух М. Б. Виховне середовище для сільських обдарованих і талановитих школярів / М. Б. Євтух, І. С. Волощук, В. П. Шепотько : навч. посіб. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2008. – 224 с.
5. Іванюк Г. І. Соціально-педагогічні засади розвитку сільської школи в Україні (1958–2000 рр.) / Г. І. Іванюк. – К. : Пед. думка, 2007. – 408 с.
6. Григорьев Д. В. Внеурочная деятельность школьников. Методический конструктор: пособие для учителя / Д.В. Григорьев, П.В. Степанов. – М.: Просвещение, 2010. – 223 с.