НЕОКОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статтю присвячено розгляду актуальних змін методологічних засад і принципів навчання іноземних мов, визначенню сутності та характеристиці основних положень неокомунікативної парадигми іншомовної освіти, що відображає певну наступність стосовно класичного комунікативного підходу 70-х років та водночас охоплює актуальні вимоги до теорії і практики навчання іноземної мови.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
classid="clsid:38481807-CA0E-42D2-BF39-B33AF135CC4D" id=ieooui>
st1:*{behavior:url(#ieooui) }
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Обычная таблица";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
1. Паршикова О. О. Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Олена Олексіївна Паршикова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2010. – 44 с.
2. Петрук О. М. Розвиток мовленнєвих умінь молодших школярів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Оксана Миколаївна Петрук ; Ін-т пед. АПН України. – К., 2006. – 20 с.
3. Федоренко Ю. П. Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Юлія Петрівна Федоренко ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2005. – 20 с.
4. Черній Л. В. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови в університетах США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Людмила Віталіївна Черній; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Т., 2011. – 20 c.
5. Asendorpf J. Persönlichkeitspsychologie / Jens Asendorpf. – Heidelberg, Springer, 2009. – 207 S.
6. Königs F. Auf dem Weg zu einer neuen Ära des Fremdsprachenunterrichts? Gedanken zur postkommunikativen Phase in der Fremdsprachendidaktik / Frank Königs // Taller de Letras. – 1991. – № 19. – S. 21-42.
7. Kuhn Th. Die Struktur wissenschaftlicher Revolutionen / Thomas Kuhn. – 12. revidierte und um das Postskriptum von 1969 ergänzende Auflage. – Frankfurt am Main : Suhrkamp, 1993. – 238 S.
8. Meißner F.-J. Vom induktiven zum konstruktiven Lehr- und Lernparadigma. Methodische Folgerungen aus der mehrsprachigkeitsdidaktischen Forschung / Franz-Joseph Meißner, Ulrike Senger // Bausteine für einen neokommunikativer Französischunterricht / F.-J. Meißner, M. Reinfried (Hrsg.). – Tübingen : Narr, 2001. – S. 21-50.
9. Reinfried M. Neokommunikativer Fremdsprachenunterricht: ein neues methodisches Paradigma / Marcus Reinfried // Bausteine für einen neokommunikativer Französischunterricht / F.‑J. Meißner, M. Reinfried (Hrsg.). – Tübingen : Narr, 2001. – S. 1-20.
10. Richards J. Approaches and methods in language teaching. A description and analysis / Jack Richards, Theodore Rodgers. – Cambridge : Cambridge University Press, 1993. – 171 p.