ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА»
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті висвітлено процес організації інтерактивного навчання, який передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Розглянуто зарубіжний досвід використання інтерактивних методів навчання на лекційних заняттях, розкрито переваги інтерактивних методів навчання та з’ясовано особливості їх використання під час вивчення курсу «Університетська освіта» у вищому навчальному закладі.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Обычная таблица";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
1. Активізація навчального процесу у сучасній вищій школі: Метод. огляд / Уклад. Л. А. Якимова. – К. : ДП «Вид. дім «Персонал», 2010. – 32 с.
2. Бугрій О. Активізація навчального процесу в зарубіжній вищій школі / О. Бугрій // Вища школа. – 2008. – № 5. – С. 70–78.
3. Іванова-Комарщук О. Корисність інтерактивних методів навчання / О. Іванова-Комарщук. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/method/technol/6564/.
4. Інтерактивні технології навчання. – Джерела толерантності. Розділ «Як ми це робимо». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.tolerspace.org.ua/psiholog/inter-tekhn1.htm.
5. Козак Л. Формування інтерактивного курсу «Основи менеджменту» / Л. Козак // Ситуаційна методика навчання: український досвід. – К. : Центр інновацій та розвитку, 2001. – С. 114–119.
6. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://univd.edu.ua/index.php?id=99&lan=ukr.
7. Січкарук О. І. Інтерактивні методи навчання у вищій школі: Навчально-методичний посібник / О. І. Січкарук. – К. : Таксон, 2006. – 88 с.
8. Cameron B. J. Active Learning / B. J. Cameron – 7th Ed. London, ON: Society for Teaching and Learning in Higher Education. Green Guide. – 2010. – №°2.
9. Manuel Dias. Teaching Strategies for Active Learning / Manuel Dias. – Centre for University Teaching. – March 2011. http://saea.uottawa.ca/cpu/images/stories/publications/cafe_ped_en_06.pdf.