КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У КОНТЕКСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Розглянуто особливості підготовки майбутніх інженерів у сучасних умовах з урахуванням трансформаційних процесів української системи освіти. Проаналізовано історію зародження та розвитку компетентнісного підходу та його використання в освітній сфері. Проаналізовано структуру математичної компетентності та її зв’язок зі змістовим наповненням освітніх програм.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
classid="clsid:38481807-CA0E-42D2-BF39-B33AF135CC4D" id=ieooui>
st1:*{behavior:url(#ieooui) }
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Обычная таблица";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
1. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
2. Національний освітній глосарій: вища освіта / 2-е вид., перероб. і доп. / авт.-уклад. : В. М. Захарченко, С. А. Калашнікова, В. І. Луговий, А. В. Ставицький, Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова / За ред. В. Г. Кременя. – К. : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014. – 100 с.
3. Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: монографія / Ю. М. Рашкевич. – Львів: В-цтво Львівської політехніки, 2014. – 168 с.
4. Competency-Based Education. History, Opportunities, and Chalenges. UMUC Center for Innovation In Learning and Student Sucsess (CILSS). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.umuc.edu/innovatelearning/upload/cbe-lit-review-ford.pdf.
5. URL: [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://infed.org/mobi/what-iscompetence-and-competency/
6. Л.М. Спенсер-мл., С.М. Спенсер. Компетенции на работе. Пер. с англ. М: НІРРО, 2005. – 384 с.
7. Vazirani N. Competencies and Competency Model – A Brief overview of its Development and Application./N.Vazirani//SIES Journal of Management. – 2010. – Vol. 7 (1).– p. 121-131.
8. Competence in the learning society. / Eds. J. Raven, D & Stephenson J. – New York: Peter Lang International Academic Publishers, 2001. Chapter 17. The Conceptualisation of Competence. / J. Raven. – P. 253-274. Режим доступу: http://jisctechdis.ac.uk/
assets/Documents/resources/heca/heca_cl17.pdf
9. Дж. Равен Компетентность в современном обществе. Пер. с англ. М.: Когито-Центр, 2002. – 396 с.
10. Raven J. Competence, Education, Professional Development, Psychology, and Socio-Cybernetics, 2012. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.eyeonsociety.co.uk/resources/cpdapa_revised_full_version.pdf.
11. Brown M. An introduction to the discourse on competency-based training (CBT). / M. Brown et al., (Eds.) A collection of readings related to competency-based training. Geelong: Deakin University. – 1994. Режим доступу: http://files.eric.ed.gov/fulltext/ED384695.pdf.
12. Hodge S. The origins of competency-based training. / S. Hodge // Australian Journal of Adult Learning. – 2007. – Vol. 47, N. 2. – pp. 179-209.
13. Вступне слово до проекту Тьюнінг – гармонізація освітніх структур у Європі. Внесок університетів у Болонський процес // Європейська комісія: Дирекція з освіти і культури, 2008. – 108 с.
14. URL: http://www.unideusto.org/tuningeu/publications.html.
15. A Tuning-AHELO Conceptual Framework of Expected Desired/Learning Outcomes in Engineering, OECD Education Working Papers, No. 60, OECD Publishing. – 2011. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.unideusto.org/tuningeu/images/stories/Summary_of_outcomes_TN/AHELO_Engineering.pdf.
16. Tuning Project. Reference Points for the Design and Delivery of DEGREE Programmes in Mathematics. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.unideusto.org/tuningeu/images/stories/key_documents/tuningmathematicsfinal.pdf
17. Niss M. Mathematical competencies and the learning of mathematics: The Danish KOM project. In A. Gagatsis, S. Papastravidis (Eds.), 3rd Mediterranean Conference on Mathematics Education, Athens, Greece: Hellenic Mathematical Society and Cyprus Mathematical Society. – 2003. – pp. 115-124.
18. PISA 2015. Draft Mathematics Framework. [Електронний ресурс]. Режим доступу: – http://www.oecd.org/pisa/pisaproducts/Draft%20PISA%202015%20Mathematics %20Framework%20.pdf.
19. TIMSS and PIRLS. [Електронний ресурс]. Режим доступу: – : http://timssandpirls.bc.edu/