ФІЛОСОФІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК СМИСЛОВИЙ СКЛАДНИК МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті досліджуються питання, пов’язані зі смисловим складником методичної діяльності майбутніх учителів, вихованням у них ставлення до математичних знань як соціокультурного надбання суспільства, розумінням їх ролі у громадському житті й навчанні підростаючого покоління, впливом на інтелектуалізацію соціуму, його інформаційну розбудову тощо. Філософські позиції при розгляді концептуальних питань математичної діяльності та опанування нею формують сучасну основу філософії навчання математики.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Обычная таблица";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
1. Адорно Т. Негативная диалектика / Т. Адорно. – М. : Научный мир, 2003. – 374 с.
2. Вечтомов Е. М. Философия математики: монография / Е. М. Вечтомов. – Киров : Радуга-ПРЕСС, 2013. – 316 с.
3. Гегель Г. В. Ф. Наука логики / Г. В. Ф. Гегель. – М. : Мысль, 1970. – Т. 1. – 501 с.
4. Гуренко О. І. Полікультурна освіта в Україні: до сутності поняття / О. І. Гуренко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – № 1. – Бердянськ : БДПУ, 2009. – С. 95–103.
5. Лодатко Є. О. Освітні парадигми в історичному вимірі соціуму / Є. О. Лодатко, М. І. Лук’янова // Наукова скарбниця освіти Донеччини : науково-методичний журнал. – 2014. – № 1(18). – С. 6–10.
6. Лодатко Є. О. Цілі математичної освіти в контексті соціокультурних трансформацій суспільства / Є. О. Лодатко // Вісник Запорізького національного університету: Зб. наукових статей. Педагогічні науки / Гол. ред. Міщик Л. І. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2007. – № 1. – С. 94–118.
7. Манин Ю. И. Математика как метафора / Ю. И. Манин. – М. : МЦНМО, 2008. – 400 с.
8. Пивоев В. М. Эволюция стилей мышления / В. М. Пивоев // Среднерусский вестник общественных наук. – Орел, 2012. – № 3. – С. 20–27.
9. Рингис А. Диалог про образование : [Електронний ресурс] / А. Рингис // Українська правда. ЖИТТЯ. – П'ятниця, 5 вересня 2014. – Режим доступу : http://life.pravda.com.ua/person/2014/09/5/179809/. – Дата звернення : 05.09.2014.
10. Скіданова В. О. Ціннісні засади та проблеми сучасної освіти : [Електронний ресурс] / В. О. Скіданова // Гуманізм та освіта : міжнародна науково-практична конференція: електронне наукове видання матеріалів конференції. – Режим доступу : http://conf.vntu.edu.ua/humed/2010/txt/ skidanova.php. – Дата звернення : 05.03.2015.
11. Хинчин А. Я. Педагогические статьи / А. Я. Хинчин; [под ред. Б. В. Гнеденко]. – М. : АПН РСФСР, 1963. – 204 с.