ФІЛОСОФІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК СМИСЛОВИЙ СКЛАДНИК МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Є. О. Лодатко

Анотація

У статті досліджуються питання, пов’язані зі смисловим складником методичної діяльності майбутніх учителів, вихованням у них ставлення до математичних знань як соціокультурного надбання суспільства, розумінням їх ролі у громадському житті й навчанні підростаючого покоління, впливом на інтелектуалізацію соціуму, його інформаційну розбудову тощо. Філософські позиції при розгляді концептуальних питань математичної діяльності та опанування нею формують сучасну основу філософії навчання математики.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Лодатко, Є. О. (2016). ФІЛОСОФІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК СМИСЛОВИЙ СКЛАДНИК МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", 20(353). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/667
Розділ
Статті

Посилання

Normal

0

21

false

false

false

MicrosoftInternetExplorer4

Normal

0

21

false

false

false

MicrosoftInternetExplorer4

Normal

0

21

false

false

false

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */

table.MsoNormalTable

{mso-style-name:"Обычная таблица";

mso-tstyle-rowband-size:0;

mso-tstyle-colband-size:0;

mso-style-noshow:yes;

mso-style-parent:"";

mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;

mso-para-margin:0cm;

mso-para-margin-bottom:.0001pt;

mso-pagination:widow-orphan;

font-size:10.0pt;

font-family:"Times New Roman";

mso-ansi-language:#0400;

mso-fareast-language:#0400;

mso-bidi-language:#0400;}

1. Адорно Т. Негативная диалектика / Т. Адорно. – М. : Научный мир, 2003. – 374 с.

 

2. Вечтомов Е. М. Философия математики: монография / Е. М. Вечтомов. – Киров : Радуга-ПРЕСС, 2013. – 316 с.

 

3. Гегель Г. В. Ф. Наука логики / Г. В. Ф. Гегель. – М. : Мысль, 1970. – Т. 1. – 501 с.

 

4. Гуренко О. І. Полікультурна освіта в Україні: до сутності поняття / О. І. Гуренко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – № 1. – Бердянськ : БДПУ, 2009. – С. 95–103.

 

5. Лодатко Є. О. Освітні парадигми в історичному вимірі соціуму / Є. О. Лодатко, М. І. Лук’янова // Наукова скарбниця освіти Донеччини : науково-методичний журнал. – 2014. – № 1(18). – С. 6–10.

 

6. Лодатко Є. О. Цілі математичної освіти в контексті соціокультурних трансформацій суспільства / Є. О. Лодатко // Вісник Запорізького національного університету: Зб. наукових статей. Педагогічні науки / Гол. ред. Міщик Л. І. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2007. – № 1. – С. 94–118.

 

7. Манин Ю. И. Математика как метафора / Ю. И. Манин. – М. : МЦНМО, 2008. – 400 с.

 

8. Пивоев В. М. Эволюция стилей мышления / В. М. Пивоев // Среднерусский вестник общественных наук. – Орел, 2012. – № 3. – С. 20–27.

 

9. Рингис А. Диалог про образование : [Електронний ресурс] / А. Рингис // Українська правда. ЖИТТЯ. – П'ятниця, 5 вересня 2014. – Режим доступу : http://life.pravda.com.ua/person/2014/09/5/179809/. – Дата звернення : 05.09.2014.

 

10. Скіданова В. О. Ціннісні засади та проблеми сучасної освіти : [Електронний ресурс] / В. О. Скіданова // Гуманізм та освіта : міжнародна науково-практична конференція: електронне наукове видання матеріалів конференції. – Режим доступу : http://conf.vntu.edu.ua/humed/2010/txt/ skidanova.php. – Дата звернення : 05.03.2015.

 

11. Хинчин А. Я. Педагогические статьи / А. Я. Хинчин; [под ред. Б. В. Гнеденко]. – М. : АПН РСФСР, 1963. – 204 с.