ВНЕДРЕНИЕ В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС КОНФИГУРАТИВНОГО МЕТОДА (ПЛАН ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ЗАНЯТИЯ)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Алиева И.М. Принципы обучения русскому языку вне языковой среды на основе конфигуративной методики: автореф. дис. ... д-ра пед. наук.
Баку: Бакинский славянский университет, 2010. 84 с.
Веденина Л.Г. Теория межкультурной коммуникации и значение слова. Иностранные языки в школе. 2000. № 5. С. 72–76.
Зверева Е.Н. Основы культуры речи. Теоретический курс. М., 2008. 219 c.
Голуб И.Б. Русский язык и культура речи: Учебное пособие. М.: Логос, 2010. 432 с.
Актуальные проблемы культуры речи. М.: Наука, 1970. 403 с.
Пулькина И.М., Захава-Некрасова Е.Б. Учебник русского языка для студентов-иностранцев. 6-е изд., стер. М.: Русский язык, 1977. 518 с.
Хмара А.Г., Ершова Е.Н, Ишанова Т.П. Практический курс русского языка: учеб. пособие для пед. ин-тов. Под ред. А.Г. Хмара. 2-е изд., перераб. Ленинград: Просвещение, 1986. Ч. 1. 280 с.
Сборник упражнений по современному русскому языку Под ред И.М. Шанского. Л., 1982 230 с.
Царева Н.Ю., Будильцева М.Б., Пугачев И.А, Румянцева Н.М. Русский язык как иностранный: Сертификационный уровень. М.: Астрель: Олимп, 2010. 253 с.