ЕЛЕМЕНТИ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У НАВЧАННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ УЧНІВ ЗП(ПТ)О МАШИНОБУДІВНОГО ПРОФІЛЮ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Marczewski A. Gamification: A Simple Intro-?uction, Raleigh, Lulu, 2012. 200 p.
Deterding S., Khaled R., Nacke L., Dixon D. Gamification: Toward a definition. Proceedings of CHI 2011 Workshop Gamification: Using Game Design Elements in Non-Game Contexts. 2011. P. 6–9.
Faiella F., Ricciardi M. Gamification and learning: a review of issues and research. Journal of e-Learning and Knowledge Society, 2015. Vol.11. -o.3. P. 13–21.
Apostol S., Zaharescu L., Alexe I. Gamification of Learning and Educational Games. eLearning and software for Education: 9th. International Scientific Conference, Bucharest, April 25–26, 2013. P. 67–72.
Johnson L., Adams Becker S., Estrada V., Freeman A. NMC Horizon Report: K-12 Edition, Austin, The New Media Consortium, 2014. 55 p.
Kapp K. The gamification of learning and instruct:-on: game-based metodsand strategies for training and education, San Francisco, Pfeiffer, 2012. 301 p.
Освітня програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рі-вень стандарт. URL: https://mon.gov.ua/ ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi
Gura E.-Y. Game Theory: An Alternative Mathematical Experience. Developing 21st Century Competencies in the Mathematics Classroom, 2016. P. 261–271. DOI:10.1142/9789813143623_0014
Hamari J., Koivisto J. Social motivations to use gamification: An empirical study of gamifying exercise. Proceedings of the 21st European conference on information systems, Utrecht, Netherlands, June, 2013.
Lee J., Hammer J. Gamification in Education: What, How, Why Bother? Academic Exchange Quarterly. 2011. Vol. 15. P. 1–5.
Buckley P., Doyle E. (2014). Gamification and student motivation. Interactive Learning Envir-?nments. 2014. P. 1–14.
Tarasenkova N. Non-verbal Shells of the Instructional Mathematical Content. American Journal of Educational Research, 2015. 3(12B),
P. 1–5. DOI: 10.12691/education-3-12B-1.
Бурда М.І., Колесник Т.В., Мальований Ю.І., Тарасенкова Н. А. Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 класу закладів загальної середньої освіти. Київ,УОВЦ «Оріон», 2018. 288 c.