ЕЛЕМЕНТИ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У НАВЧАННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ УЧНІВ ЗП(ПТ)О МАШИНОБУДІВНОГО ПРОФІЛЮ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Дар’я Сергіївна ТІНЬКОВА

Анотація

Вивчення стереометрії є важливою складовою для розвитку математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти машинобудівного профілю. Однак учні зазвичай нехтують вивченням цього предмету, вважають його нудним і непотрібним. Незацікавленість учнів призводить до низького рівня розвитку математичної компетентності, що з рештою призводить до некваліфікованого робітника середньої ланки. У статті показано доцільність впровадження елементів гейміфікації у процес навчання стереометрії учнів професійних (професійно-технічних) навчальних закладів машинобудівного профілю. Автором розглянуто поняття «гейміфікація» та представлено елементи гри, які застосовуються для гейміфікації навчального процесу. Наведено приклад застосування елементів гейміфікації: системи накопичення очок. За результатами педагогічного експерименту направленого на розвиток математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти машинобудівного профілю через гейміфікацію навчання стереометрії визначено, що впровадження елементів гейміфікації в процес навчання стереометрії позитивно впливає на формування математичної компетентності завдяки зв’язку теорії з практикою, створенню комфортного для учнів середовища та зацікавленості учнів у процесі навчання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ТІНЬКОВА, Д. С. (2020). ЕЛЕМЕНТИ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У НАВЧАННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ УЧНІВ ЗП(ПТ)О МАШИНОБУДІВНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/84-89
Розділ
Статті
Біографія автора

Дар’я Сергіївна ТІНЬКОВА, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

аспірантка кафедри математики та методики навчання математики

Посилання

Marczewski A. Gamification: A Simple Intro-?uction, Raleigh, Lulu, 2012. 200 p.

Deterding S., Khaled R., Nacke L., Dixon D. Gamification: Toward a definition. Proceedings of CHI 2011 Workshop Gamification: Using Game Design Elements in Non-Game Contexts. 2011. P. 6–9.

Faiella F., Ricciardi M. Gamification and learning: a review of issues and research. Journal of e-Learning and Knowledge Society, 2015. Vol.11. -o.3. P. 13–21.

Apostol S., Zaharescu L., Alexe I. Gamification of Learning and Educational Games. eLearning and software for Education: 9th. International Scientific Conference, Bucharest, April 25–26, 2013. P. 67–72.

Johnson L., Adams Becker S., Estrada V., Freeman A. NMC Horizon Report: K-12 Edition, Austin, The New Media Consortium, 2014. 55 p.

Kapp K. The gamification of learning and instruct:-on: game-based metodsand strategies for training and education, San Francisco, Pfeiffer, 2012. 301 p.

Освітня програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рі-вень стандарт. URL: https://mon.gov.ua/ ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi

Gura E.-Y. Game Theory: An Alternative Mathematical Experience. Developing 21st Century Competencies in the Mathematics Classroom, 2016. P. 261–271. DOI:10.1142/9789813143623_0014

Hamari J., Koivisto J. Social motivations to use gamification: An empirical study of gamifying exercise. Proceedings of the 21st European conference on information systems, Utrecht, Netherlands, June, 2013.

Lee J., Hammer J. Gamification in Education: What, How, Why Bother? Academic Exchange Quarterly. 2011. Vol. 15. P. 1–5.

Buckley P., Doyle E. (2014). Gamification and student motivation. Interactive Learning Envir-?nments. 2014. P. 1–14.

Tarasenkova N. Non-verbal Shells of the Instructional Mathematical Content. American Journal of Educational Research, 2015. 3(12B),

P. 1–5. DOI: 10.12691/education-3-12B-1.

Бурда М.І., Колесник Т.В., Мальований Ю.І., Тарасенкова Н. А. Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 класу закладів загальної середньої освіти. Київ,УОВЦ «Оріон», 2018. 288 c.